Tonight, i wanna be with you tonight.

Nu går åskan ute, vart tog den fina vädret vägen? sist jag kollade ut genom fönstret sken solen, nu är det mörkt och mullrar. men det är i alla fall mysigt.
Inatt sover mamma hos Conny, så jag blir ensam hemma. Dock har jag tvingat Ebba att komma hit. Vi ska kolla på house of wax eller någon annan skräckis. Pallar inte laga middag heller, så ska nog ringa och beställa pizza. Gott.

Nu så måste jag fan hitta något i våran frys som går att äta till frukost, börjar bli vrålhungrig.
Sen så ska jag bara göra roliga grejer, jag ska städa, packa och dammsuga, kan det bli bättre? tror fan det.



remember me ♥



Igår så kom Ebba hem till mig på kvällen, vi drack upp hälften av Towes gamla vin, resten slängde vi.
Sen så kollade vi på remember me, fy fan vilken fin film, en av de bästa filmerna jag sett på länge. och så slog vi sen på natten på Peter Pan, men somnade.
Idag så drog vi till Hööks, för ebba skulle handla några hästgrejer. Sen drog vi hem till mig och solade.

Nu så har jag nästan precis kommit hem från pappa, var där en stund med Lina och träffade våra kusiner vi inte träffat på ungefär 6 år och deras pappa. Sen så kom också min faster och kille med deras lilla dotter Nicole som jag förut var på dop hos. Vi fikade och sånt, trevligt. Får ångest när man ser hur snabbt de växer upp, och de tyckte samma sak om mig och Lina, tiden går för fort.

Imorgon så firar mamma och Conny 6 månader, så jag kommer bli ensam hemma. Tur så kommer Ebba att sova här med mig, så det blir bra. Vi ska in till stan imorgon och fika och handla kläder, sen drar vi hem till mig och lagar middag och myser.

Idag bestämde jag mig för att jag ska till värnamo med min mormor och morfar på torsdag. Vi ska ner till min morbror och bo där, kommer bli najs, skit mysig stad. Plus att jag nästan aldrig träffar honom, så det kommer bli awesome.


.

Hittade en bild på grecias systers blogg från igår.



The blower's daughter




typ massa bilder från igår, bara för att towe och clara tjatade så jävla mycket.
























Proof

Imorgon på midsommar så ska jag hem till min mormor och morfar med Lina och Tomasz, tror det kommer att bli mysigt.

På lördag så ska jag, Clara och Towe in till stan. Vi ska kolla på lite kläder och sånt, sen kanske om vi pallar bada lite. Clara ska kanske köpa en vattenpipa, så då kanske det blir att röka lite, hoho. Hoppas det blir underbart väder hela helgen.

På söndag så ska jag till en la casa de Paz Rivero! Grecia fyller 17, så det blir grillkväll där, awesome!

Hade bara lust att berätta, kände för att skriva lite.

 

Underbar låt ovan, bara så ni vet.


So I waited



Fint väder ute, ändå har jag inte orkat ta mig utanför dörren. Har vart så jävla trött sen jag kom hem att det inte finns.
Men igår solade jag lite, tog en promenad ner till ica med min syster och köpte vattenmelon. Sen kollade vi på spirited away, skit söt.
Vi ska antagligen se my neighbour totoro idag, verkar också skit söt.
Nu sitter jag på mitt rum som har sand över hela golvet och dricker kaffe. Funderar på när jag ska ta tag i att packa upp min resväska som står och ger mig ångest för att jag inte har någonting att ha på mig förens jag tvättar allt.
Plus att min mobil är helt cp, så om någon skickar sms så kommer det fram rätt mycket senare ibland, skit kul.

underbartunderbartunderbart

Nu är jag hemma igen, eller jag kom hem igår.
Känns både skönt och lite sorgligt.
Det var så underbart där nere, vi hade så mysigt!
Vi solade, badade, brände oss, gick på mysiga restauranger, smög ut och gick till barer, drack underbara drinkar, åkte in till agia napa, hyrde cyklar, träffade lite roliga människor och så prövade vi paragliding!
Det läskigaste var nog när vi körde paragliding, men det var nog bland det roligaste också. Sjukt fin utsikt när man satt där uppe, men det pirrade lite i magen när man tittade ner, haha.
Har lite bilder att visa. Här kommer några.

























cypeeern

Nu sitter jag här och har precis duschat och färgat ögonbrynen, ska snart färga ögonfransarna och packa ner det sista, för i natt åker jag.
jag åker till värmen, det turkosa vattnet, sena kvällar och underbart sällskap. Jag åker med Lina bergström till den vackraste ön jag någonsin vart på. Vi åker till cypern, och kommer inte komma hem förens nästa tisdag, kommer bli så otroligt underbart.

Nu så ska jag packa och göra mig i ordning, heiidåå.


avslutning!

Skolavslutning idag, så jävla underbart.
Hade bara lite fika och rektorn sjöng en liten trudilutt.
Sen drog jag och tjejerna till sollentuna centrum och fikade, sen stannade jag, clara och towe och pratade.
Efter det så drog jag och fikade lite hos mormor och morfar, men var bara där en liten stund för ebba skulle komma hem till mig!
Vi köpte donken och kollar lite på vm, men ingen av oss pallar kolla seriöst.
jag vill se en film, men det vill inte ebba.
Ebba vill torrjucka, men det vill inte jag.

heiiidoo

bababappa

Idag har vart en riktigt onödig dag, onödigare än igår, fika, fika, film, film, pictionary.
Dock såg vi på spirited away, awesome.
Nu så ska jag dra iväg till mammas salong, hon ska lägga i färg i utväxten som är typ 1 meter lång.
hejsvej.
Btw, summer kan suga kuk.

to the underworld

skola idag, drygt som fan. Men hela dagen gick ganska fort, inte mycket vettigt man gör nu de sista dagarna. På spanskan blev det pictionary och dumle till pris, engelskan vart det en film, svenskan var i för sig en riktig lektion och sen kolla klart på filmen vi såg på engelskan på naturkunskapen.
På svenskan så skulle jag redovisa ett arbete som jag inte hade redovisat, och grejen är att jag inte hade gjort det direkt. Så jag var tvungen att slå ihop lite bilder på powerpoint, läsa lite och sedan improvisera i 5 minuter, för man var tvungen att ha en redovisning i 5 minuter, annars blir det ig, så jag pratade i slowmotion och pratade på, fick fan VG- på det, lite stolt vart jag då.

Efter skolan följde min söta mormor med mig till stinsen och vi handlade kläder, jag hittade en bikini och shorts till cypern, åker om mindre än en vecka nu, underbart. och mormor köpte en söt t-shirt!
Nu ska jag bara ta det lugnt en liten stund.
cha cha!

underbar.



jag gråter nästan varje gång jag hör denna, den är fan fantastiskt bra.

söndagen, göteborg <3







Lördagen, göteborg <3















Fredagen, göteborg <3



 


Känn ingen sorg för mig göteborg.

Nu är jag hemma från Göteborg, det har vart as najs!
Första gången som jag var där också.
I fredags så åkte vi den långa vägen som gick väldigt fort, och så kom vi fram till göteborg på kvällen, då checkade vi in på rummen och gick sen ut på en liten upptäckts färd.
Sen gick jag och clara tillbaka till hotelet och la oss i sängen och kollade på en film, paranormal entity, var typ som paranormal activity, fast jag fick inte men för livet av den, haha.

I lördags
så gick vi upp skittidigt precis tills frukosten på hotellet öppnade sin frukostbuffé, och den var tamigfan as god! De hade äggröra, bacon, köttbullar, massvis med frukter, bröd, flera olika youghurtar och tiotal pålägg, underbart.
Vi käkade och drog sen till ullevi, och började att köa redan 08.20, och redan då så var det jätte varmt och solen låg och gassade. Ju längre in på dagen vi kom, ju varmare blev det. Så vi låg där hela dagen, tills det blev insläpp till konserten, och då stod jag med halva mitt fejs i solen, så halva mitt ansikte vart rött, kul.
Men konserten var faktiskt riktigt bra, den var väldigt underhållande och så. Sen kunde jag knappt någon låt, bara kanske max 4 stycken, eftersom att jag inte har lyssnat så mycket på green day, men de var faktiskt riktigt bra live.
Förbanden var också awesome, speciellt Joan Jett and the blackhearts.

Idag så gick vi och käkade frukost, packade och checkade ut. Sen drog vi hem, men vi stannade i Gränna och köpte polkagrisar, så jag köpte hem till familjen.
Sen så nu är jag dödstrött och ska snart sova tror jag.
Göteborg är en fin stad.
Laddar upp bilder imorgon, för just nu är det så segt att jag dör.





keep me in your heart for a while



 

 

Dessa tre kommer jag se på lördag, då jag befinner mig i göteborg med Clara.

Har faktiskt aldrig vart där förut, så det kommer bli hur roligt som helst, är verkligen taggad.

På vägen ner så kommer jag och clara ladda upp med kudde, filt, godis, chips och massa awesome filmer.

Sen så spenderar vi nätterna på ett hotell, som säkert kommer ha världens godaste frukostbuffé.

På Lördag sen så kommer vi att köa, och sen så ska vi se claras favoritband, green day. Som förband kommer det vara Joan Jett and the Blackhearts och Johnossi.

sen så åker vi hem på söndag.

Kommer bli hur bra som helst!


jomenvisst

Sov bara två timmar inatt, hade så jävla ont i magen hela natten att jag inte kunde somna, så när jag vaknade i morse hade jag skit ont i magen och var helt slut, så jag stannade hemma.
Jag har inte direkt mycket att göra, men jag ska göra lite frukost nu och sen så ska jag kolla på Ponyo.

tha välimäki's!

Hemma från studentmottagningen nu!
Det var fan roligt, trevliga människor.
Det vart allsång, mat, kladdkaka och lite alkohol som man passade på att ta medans mamma själv var på kanelen, haha.
Nu är jag hemma, och borde nog sova tror jag. Men är inte trött alls längre.
Skulle haft lite bilder att lägga upp, om nu inte kameran hade dött direkt vi plockade fram den hos välimäkis.

tonight

Idag tar Viktor studenten, så jag ska till dom om kanske en timme.
Har ont i magen som fan, men ska fan härda ut!
Kommer bli awesome! Kommer träffa Elli och Erika där borta, woho!




Grattis på studenten!


Haha, en klassiker.

återträffen

Återträffen igår var jätte mysig!
vi fikade, körde burken och snackade.
Det var kul att få träffa några man inte sett på länge.
Jag råkade självklart ha sönder en stol, jag satt på den och skulle böja mig mot erika och säga någonting och så knakar hela stolen till och går sönder, haha.
Det var i alla fall väldigt najs! inte stolen asså.. allt annat.

Tog dessa bilder av michelles nya blogg!!!! haha.


RSS 2.0