För ni har ingen fantasi.

Sitter hemma hos ebba nu!
vi har tagit in hennes hästar, lagat awesome middag bestående av marinerad biff, pommes frites och bearneisås!
Bara för att det är halloween så ska vi kolla på massa skräckisar. Vi har sett sjätte sinnet och håller nu på med 28 dagar senare! creeeepy!
har också kommit på att det är tredje halloween i rad som jag är hemma hos ebba, dock minskar antalet personer mer och mer för varje år, haha.
Vittra, ebbas hund är gullig! kanske lite för gullig, höhö..hö!

Imorgon så blir det Hammarby-BK häcken på söderstadion, tjolahej!





HEEEEI!

Bra dag igår och idag.
Ebba kom över och vi tjockade i oss hemmalagad pizza, chips och godis.
det var mums!
Sen så vart det gamla goda hem till midgård.
Nu så ska jag hem till mormor och morfar!
sitter i handduk och måste göra mig i ordning inom 5 minuter, good luck to me.
pannkakor ikväll, gott <3

.

They will not controll us.

words like silence.

ebba är on her way
jag sitter fortfarande osminkad och i pyjamas
har inte ens ätit middag
måste nog göra något åt saken
men fan så trött jag är
men det är bara att sätta på mig lite normala kläder
på med lite maskara
på med skorna och pallra ner mig till truckis och möta henne.
bäst att jag sätter fart
om ni undrar så är detta antagligen dagens sista inlägg
om jag inte får fnatt ikväll de vill säga.
PYSS



sandra

Just let it be.

Igår vart inte alls som planerat.
åkte hem till michelle på dagen, vi hade trevlans och så bakade vi chokladbollar, moms :)
Vi kollade också på ronja rövardotter som gick på tv, haha.
Sen skulle hon på träning, och jag skulle egentligen kollat på matchen hemma hos erika, men hon hade inte den kanalen. Så då började det att bli panik, så jag ringde runt till massa restauranger som skulle visa matchen. Lyckades få in oss på tegel, men erika hade inga pengar, så det blev inte av.
Så jag drog till mammas jobb, och så skjustade hon hem mig, så gick jag direkt in på rummet och slog på datan och lyssnade på matchen på webben. Det var lite svårt att koncentrera sig när man bara hörde och inte såg.
Men vilket fall som helst vart jag förbannad, för hammarby förlorade med 4-2. Så hej superettan!
fy fan.

Michelle kom också över, vi poppade popcorn och satt och pratade, tills det bara var jag som pratade för att hon somnade i soffan, haha sötnos.
Så då väckte jag henne och så gick vi och la oss, fast jag kollade på tv.
Idag kollade vi bara på tv och degade.
Och så kommer ebba att komma över snart! Hon ska sova här, det blir chips och choklad tamejfan.
Mums.


monster under sängen

vill sova
men är fan inte trött.

Fantasi

träffa michelle imorgon, hoho!
sen blir det hem till erika och kolla på hammarby- trelleborg.
Blir massa pizza till matchen
sen blir det till melissa för att träffa alla gamla klasskamrater.
roligt roligt  <3

Oh yeah.

Hammarby - BK häcken på söndag,
grymt taggad på att gå på den,
Ska fan seriöst göra det också!
Clarisch är också på!


höstlooooov!

Hela helgen har vart super bra!
I fredags träffade jag underbara michelle, och vi hade lika roligt som vanligt :) älskar den människan!
Vi chillade och så, sen så kom Micke och hans två homies staffan och Markus som skulle sova hos mih under helgen, för de skulle på muse på lördagen. Vart bara chill den kvällen.

På lördagen så åkte jag till väsby cenrtum för att träffa clara och hämta ut biljetterna till Hammarby-aik! så jävla najs! var så grymt jävla taggad! Vi tog också en fika i centrum. Sen så följde jag med Micke och hans två vänner till hovet, för de hittade visst inte dit. och fy faaaan vad det var fullpackat på tunnelbanan, alltså, jag vart helt klämd mot micke och massa randoms, och så varm det blev!
Sen så mötte jag upp johan, och så åkte vi hem till mig och gjorde massa goda drinkar, mums mums!
Lina kom lite senare också, och så vart det massa sing star, guitar hero och dans, haha.
Sen runt tolv så kom micke och de tillbaka, så satt vi och pratade och sånt. trevligt trevligt!
Sen runt fem eller nåt gick vi och lade oss, för det var ju hammarby-aik dagen efter.

så på söndagen var det att pallra sig upp tidigt och duscha och göra sig i ordning. Men jag mådde så jävla illa, så jag var inte alls taggad på matchen, men när vi var på väg försvann det och man vart bara mer och mer taggad.
Sen var vi där, och stod och hoppade, sjöng och hade förjävla trevligt!
Dock förlorade bajen med 2-1, inte alls lika roligt. Plus att en jävla solnatattare satt och försökte att få mig förbannad vid tågen, haha, idiot!
Sen drog vi hem och tog det lugnt, johan kom över också :)

På måndagen så vart det brunch hemma hos johan med micke, johan och lina. vi gjorde Scones, pannkakor, bacon och massa tillbehör, så jävla gott, vart mätt så att man ville spy.
Sen glodde vi lite på pirates of carribean 2.
Sen drog vi hem till mig och tog det lugnt och så.

Och idag så drog micke hem, och jag måste städa hela huset för att det ser ut som skit.
Måste bara kommentera att jag har blivit mörbultad av micke typ 100 gånger om under denna lång helg, hej och välkomna blåmärken! Men trevligt var det :)



Fredag;





Lördag;








Söndag;











sova, träna, äta, sova träna, äta....

 säger inte mer lov = sova, träna, äta....


Weekend rock´s

Ja, det är sluete på helegn och jga har inte skrivit nåt... men iaf. I fredag så åkte jag hem till sandra efter träningen för jag skulle inte tävla på lördag fm så jag behövde inte gå och lägga mig tidigt:D yeah! och dte vra så himmla kul! Vi snacka, tog weird pix och bara lala omkring, superskön avslutning av skola veckan :D  Sen i lördag så åkte jga och mmam in till stan för att kolla på skor och lite annat inna vi skulle fortsätta ut till haninge för att tävla. Och jag måste ju säga att det vra GRYMT mycket folk inne i stan, det måste varit för att det vra löne helg? Hemskt egetlige att alla åker och shoppar slut på pengarna när de precis har fått dom.. Aja inte mitt bekymmer:D

Idag så tänkte jag och mamma åka förbi täbyc för att kolla utterligare lite på skor och annat kul innan jag åker till haninge igen. Måste säga att det är super kul att vara tillbaka och tävla igen. Jag var så nervös igår innan mitt frösta lopp, hela jag skakade och min pukl var eneormt hög, men det gick bra endå och det var så himla roligt!! Kul att få komma tillbaka och få träffa alla :D

Här kommer våra weird pix, vi bjuder på dom :D


Jag och hedvig var helt inne på att kolla på denna bild, i väntan på bussen:D

 





HAHA, det blir värre

 






Vet inte riktigt hur det blev såhär men ja... det vra kul!!

 

PUSS Coleman


@ Sandras!

Eftersom jag inte simmar imorgon så tog jag en tripp till sandooos place och det är lika kul varje gång!!! Åh nog den enda persoen  som har exakt samma humor som jga, det är svårt att ha tråkigt när det är VI!!! Åh i veckan så ska vi ha träff med "vittra barnen" ska bli grymmt kul, vi kommer ha helt grymt kul!! längtar så! Snart kommer Micke och några av hans kompisar..? Sandra is DIEING!

Dages dialog!
mellan min matte lärare och tre killar.
Pär(matte läraren)
- killar lägggundan telefonerna!
- va, men vi har inga telefoner!
-jo, gör som jga säger
- gillar du inte mobiler pär?
- nej
-har du en?
-ja, men det är aldrig nån som ringer och tur är väll det!

Stackars

Puss Puss Coleman

oh yeah.

Idag var sista dagen i skolan innan lovet, fy fan vad skönt!
Hade typ awesomaste dagen idag i skolan, HALLOWEENDAG! Över halva skolan hade klätt ut sig, så jävla häftigt, vissa var ju verkligen skit roliga grejer!
man kunde hitta allt från:

exorsisten tjejen
samara
änglar
djävular
michael jackson/justin timberlake
nunnor
bröderna fluff
pikachu
zombies
rockare
darth vader
spöken
och massa andra coola utklädnader.

Själv så tänkte jag ta ett lakan med två ögon hål i, haha. Men det kändes ganska pinsamt att springa runt med det. Så jag tänkte skita i att ha nåt.
Dagen började i alla fall med att jag och Towe träffades på skolan innan den ens hade öppnat(!) så vi fick stå ute, tills en lärare släppte in oss, då kom också clara inom kort. Vi träffades så tidigt för att vi skulle fixa towe innan skolan började. Towe hade köpt värsta awesome halloween smink grejen, så jag vart lite nöjd med alla sår jag gjorde på henne, såg verkligen skit verkliga ut, vart jääävligt nöjd! lite ledsen över att jag tog över "projekt towe" så att clara inte fick sminka alls xD
Och så ville towe sminka mig med, så jag hade mina vanliga kläder fast med ett fett köttsår på huvudet, haha myyysiiigt.
haha, Clara var Samara, så hon gick runt och såg ut som en zombie typ, höhö.
Dagen var i alla fall very najs.

När jag kom hem så ringde jag och bokade till Hammarby-Aik, det var fan segt, fick sitta i telefon kö i femtio minuter och lyssna på Islands bidrag till melodifestivalen typ 6 gånger, fan asså, aldrig mer den låten.. Och sen var det typ två till låtar som spelades om och om igen. Men jaja, har nu bokat biljetter till hammarby klacken, ska hämta ut biljetterna imorgon, sen är allt klart!












Nu är det 28 minuter kvar till.....

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV, åh vad jag har längtat. Sista provet klart imorse så nu är det bara lov lov och åter lov som gäller!

Igår hann jag inte skriva, var tvungen att plugga till SO:n, som desutom gick helt okej håller tummarna!

Ne jag sitter på svenskan så måste gå:( se you later:D score!

Puss puss coleman

You broke another mirror, you're turning into something you are not.

jag orkar faktiskt inte skriva just nu, så jag tänker bara lägga in ett youtube klipp,
på en låt jag har haft på hjärnan sen jag lyssnade på den med clara.







Sandra

Ta lite ost så blir du lycklig!

Veckan går, för fort, jag hinner inte med! Alla dagar bara paserar, inte för att klaga men det blir så mycket.Men nu är det nedförsbacke till lovet!!!! Yeah event of the month, två dagar kvar sen är det helg och sen är det 1 freaking vecka uta skola! inte ett enda prov, eller en enda läxa! Jag såg alla treor pröva ut deras student grejer om man blev ju något fylld med avund, men bara 3 år kvar eller hur...? Och en inte miss nästa vecka är ju klart min födelse dag!!! på lördag, do not forgett!

I helge så är det tävling, ganska laddad ska bli kul, har inte tävla sen sum-sim i Malmö i slutet av sommaren så sa bli kul att se vad man gör för tider :D så tyvär så kan jaginte göra något annat... Hade gärna tillbringat helgen med min underbara vän från väsby!!!! ( sandra för som som inte fatta...) men men jag har hela lovet på mig!!! skål för den!

Här kommer dagens pass

21/10-2009

Insim:
400m V.F
8x50m 25ben/25ss
4x50m 5in-5ut

SS:
6x100m medeltemp st 1,30
6x50m 1-6 st 1,00
4x100m medeltemp st 1,30
4x50m 1-4 st 1,00
2x100m medeltemp st 1,30
2x50 1-2 st 1,00

BEN:
4x(200m F:2+4x50m bra jobb)

ARM:
400m F:2 ak
4x50m 1-4
300m F:2 ak
4x50m 1-4
200m F:2
2x50m 1-2


TOTALT: 5400 meter

Puss och god natt COLEMAN

S,

Jag känner att det här lovet som kommer verkligen är välbehövt, kommer bli så grymt skönt, och roligt!
Har redan lite planer för vad som kommer att hända!
jag ska:

*träffa micke som fan!
*Bajen-aik kanske
*Träffa michelle!
*halloween minifest hos towe ^
*Klassåterträff kanske!
*fira michelle
*träffa några fler antar jag.

Kommer att bli totally awesome!



Idag så hade jag ont i magen.. inte roligt :( så jag var hemma på förmiddagen och åkte till skolan till eftermiddagen då vi hade matteprov, ville inte missa det, för då får man typ inte göra det. Men jag åkte hem efter, för magvärken började att komma tillbaka.
Så hemma har jag kollat på tv och degat.


sandra


prov i KUAF om 2 timmar...

Nu sitter jag i nån wierd datorsal som känns som ett fängelse, och om två minuter så ska vi gå och ha prov i KUAF och jga känner mig lagon lite förbredd... men det får gå som det går. Det är sjukt mkt porv nu om man gemför med vittra då vi hade prov en gång i halvåret. Ne nu kommer nästa klass puss ouss colemna

Datorkunskap!!!!!

Ush, blä fy!!! Önska mig lycka till, kan behövas 2 och 1/2 timme datorkunskap!

Coleman


haha, gulle.

Clara: åhneej..
Jag: vad är det?
Clara: Min väska ligger i skåpet, och mina nycklar är borta..
Jag: men du hade väl ändå inget viktigt i väskan?
Clara: jo.. mina mandariner..

plugg, plugg och åter plugg

Imorgon har jag prov i KUAF ( kultur och affärsskillnader) och jga k sådar lagom mycket frö att få IG, och ett till IG ka jag lätt leva utan!!!! Aja jag stanna eftre skolan och plugga med några från klassen men jag lärde mig ite sådär jätte mycket men det får gå som det går... jag måste bli mera satsande i skolan!!! BIG PROBLEM!

Annars var dagen okej, börja med morgon tränig så jag gick upp 05:15, och det hemska var att jag hade drömt en dröm om att jag redan hade tränat så jag kände mig överlycklig, tyvärr var detta i drömmen:( så när jag vakna så blev det allt annat än A Happy Suprise. Men det gick bra ganska skönt när man kommit upp ur sängen vilket är det ända svåra:P Ne nu måste jag gå och plugga och sova men här kommer bilder från dagen och passet från i EM om nån ville skriva. Juste vi hade Tessans tränare idag, Johan Wallberg vilket vra super kul, älskar hans pass iaf sprint och tekniken, för det är det ända vi haft med honom. det var NAJS!!!

 PASS 20/10-2009

Fz/snk:300 25D/75sw

2(P/Fz:4x50-Sw:100DPS 1st Yates 2nd Fp

Sw:300Loco Turns

Fz:500(25 rock/ 100sw)

Sw:2x20/30- 50rec- 2x35

Fz:2x250 1Pa (25SA/100sw)

Sw:2x20/30- 50rec-2x35

PP:1000(25scull/100sw)

TOTALT:4000 Meter

Ser ni, simmnig är inte bara nöta längd efter längd!!!









Puss och god natt Coleman


hahahaha, hemsk!


oh I can't close my eyes and make it go away.

Idag så var clara hemma hos mig!
Vi bakade chokladbollar till nostalgirock <3
Sen så kollade vi på en film, haha säger jag vilken kommer alla att tro att vi har blivit besatta och typ världens töntigaste, så filmen vi såg får förbli ett mysterium.
Vi hade det i alla fall väldigt trevligt!

Och sist men absolut inte minst så börjar desperate housewives om två timmar, och det är tamejfan ett måste att se, går inte att missa, ska inte missa, överlever inte att missa!
Punkt.

har lite bilder också, men det får komma senare, för jag orkar inte ta fram kabeln, stoppa in den i kameran och datan, och föra över bilderna. Det känns väldigt jobbigt. Och inte för att det känns lättare att nu gå och dammsuga köket för att mamma säger att det är socker på hela golvet, men om jag inte gör det så vet jag inte vad hon kommer att göra, haha.
OCH sen som känns jätte jobbigt, så måste jag plocka undan massa skit från mitt rum och dammsuga här med.. faaaaan, orkar inte. Men jag ska nog sätta igång nu, för jag tänker inte missa desperata hemmafruar!
Så.. hey ho now i go!

Sandra

Hoppa upp och ner bara för att få en skymt av jultomten

Clara har en bäbis
den bäbisen heter sumo
sumo vill ha en cykel
men sumo har inte råd
sumo vill nämligen ha super super bmx
så sumo tänker sälja jultidningar
köp en tidning av sumo.

se hela jordklotet på en gång

Sumo, sitt inte ensam på en stubbe,
var med de andra barnen!
de kommer att gilla dig även fast du inte har en cykel!
sandra

liten gubbis.

Photoshopat den lite i skolan.
söt gubbe, ni kan kalla honom Pelle.

sandra

praliner!

Förstår inte riktigt varför michelle klagar, jag tycker att bloggen vart mycket skönare att läsa nu när jag ändrade lite igår, men headern är ju något som verkligen måste fixas ^^
Ska göra något fient någon dag med lite pics på mig och michelle som vi ska ta.. hoho.

Var i väsby centrum idag med mamma och Lina, vi fikade och kollade på kläder, för länge. Till sist vart jag så trött och arg att jag satte mig i bilen, haha.
men jag hittade en vinterjacka typ som jag ska köpa någon dag här. Och så köpte jag faktisk kollegieblock! tro det eller ej! Hittade också en allmanacka som jag köpte, behöver verkligen en.
Och så har jag kommit på vad jag ska vara på fredag på halloween festen på skolan, ni får se på bilder sen vad det blir, ska be till storasyster om att få låna hennes kamera och ha med den under dagen, kommer att bli totally awesome.

juste, idag innan skolan så träffade jag sandra så gick vi och fikade lite på ett café typ i sollentuna centrum, köpte en as god cappuccino och två stycken praliner "irish cream", favvo!
Det var trevlans!





sandra

eh vad har hänt?

kollar nu och ser att våran blogg är helt wierd!! aja skriver nu iaf. dagen har varit lugn hade en föreläsning i 3 tim om ledarskap ser inte direkt vad det gav mig men nått säkert... sen satt jag och jossan och plugga i biblan, vilket gick lagom bra... men lite fick jag gjort! Åh längtar så till min  födelsedag!!! men först måste jag ta mig igenom denna vecka, men det borde gå bra :D Ne nu måste jag sova ska upp och träna imorgon :)

Lite bilder :D njut!


granska mitt vackra IG!!!!


Jag skrev sjuka grejer, kolla överstättningen på Vi såg på TV igår XD

 


kolla mycket jag skrev!

 


Clementin säsong!!!! I Love It


Ellen bara ÄLSKA föreläsningen, inte alls trött och sov....






Sexy as always!

Puss Coleman


Moment of surrender

orkar inte med alla klagomål hela tiden,
jag bättrar mig inte för att ni hela tiden klagar,
och att ni klagar ger bara mottsat effekt,
det gör att jag vill fortsätta,
snart kommer jag att få utbrott,
och då är det jag som kommer att klaga.

sandra

Sweetest thing.

Sitter i skolan nu och har geografi.
Det går inge bra för mig.
Vi gör en bildbok som ska innehålla fakta och bilder som vi har tagit som ska ha samband med ett par olika begrepp som vi har valt.
Jag har lite problem med att se ett samband mellan mina bilder och mellan begreppen..
så idag efter skolan så blir det att åka hem och plugga på det.
Go me.

Bara för att jag och min syster ska kolla på roliga grejer nu!

överskriften säger allt, muhaha.

I have kissed honey lips, Felt the healing in his fingertips, It burned like a fire.

Hela helgen har vart jätte mysig.
fredags var jätte bra <3
Men vi orkade inte gå på spelningen, för vi slutade klockan två, och den började sju på skolan, så vi pallade inte vänta. Så vi drog till väsby och köpte massa gott! pringles, lösgodis, 4 liter cola, 2 liter fanta och havssalt och gräddfils chips!
Sen klockan halv fyra började vi med Maratonet hemma hos mig.
Vi såg sammanlagt harry potter 1, 3 & 4 och typ 5 pokemon avsnitt sen vart vi så sega att vi somnade. Kaffet hade inte den verkan som jag hade hoppats på..
Vi pratade också massa och hade jätte mysigt!
bra kväll var det.
haha, gillar ett citat av Ash från pokemon, "have no fear, Ash is here!"
Har ingen bild tyvärr.. 


Igår så var vi ju hos mormor och morfar och firade dom!
Det vart tacos till middag och en jätte god paj som mormor hade bakat, mums.
Sen så gick vi till nedervåningen och kollade på en film från när mamma var tjugo och när lina och jag var små, haha mysigt.
Morfar hade filmat med den första videokameran typ eller nåt, så det var inte världens bästa kvalite ^^
Sen klockan tolv så skulle vi åka, men jag sov över där tills idag.

Idag skulle jag egentligen träffat michelle, men ingen av oss hörde av sig, så det blir nästa helg kanske, annars på lovet, eller förhoppningsvis både och! (: Plus att micke och två av hans polare ska komma och sova hos mig ett par dagar för att de ska på muse, men Micke kommer antagligen att stanna lite längre hos mig (:




Langar bilden på mig och micke för att jag saknar honom.

införa cykelkort?

Ja, det är vad jag håller på att plugga om...
Vi har ett SO prov på fredag där vi ska ha valt ett av åtta förslag att skriva om, och jag valde förslaget införa cykelkort i hela landet. Det vi ska göra är att vi ska "skriva" ett brev till en ledarmot eller minister om våran åsikt, lägga fram för och nakdelar, lösningar och egna tankar...  Och för er som inte vet så är ett cykelkort, som ett körkort  fast för cyklister. Det pågår heta detbbater på svd´s hemsida, klicka in och kolla http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3352005.svd  aja önksa mig lycka till, kna behövas:P

Efter att jag har pluggat lite till så ska jag strycka SUCK som nog kommer ta några timmar då det är meter höga högar staplade efter varandra...  

Har ni någon åsikt om cykelkort snäll skriv nått för jag måste ha med folks olika åsiker, PLEASE  help me :D

Puss Puss Coleman

 


Kankse skulle behövas cyklekort iaf, eller en bättre bil förare?


Jag är riktigt dålig på att planera!

Jag sa till mig själv redan igår kväll att jag måste plugga idag ( lördag) men det gick ju lagom bra... Inget gjort och två(tre) prov nästa vecka... Jag måste bli mera fokuserad på skolan och lära mig att prioritera även om det inte är kul! Aja nog med det...

En riktigt seg lördag och det kommer nog inte bli mkt roligare. Jätte trött ocg gått i pjamas hela dagen, skönt men segt! Jag och min lillebror lagade maten ikväll,det blev tacos!!! YUM! men tydligen så var vi tvungna att diska också, suck men men det blev bra iaf :D  Ne om 20 min börjar robins, så jga ska gå ner och mysa med familjen innan det börjar.

Puss puss Coleman

godis, godis och åter godis :D

yeah idag är det höstfest i Vallentuna centrum och då har coop nått erbjudande på godis för 2,90hg och gissa om jga är taggad på att köpa!!!! Jag vet att jag hra sagt att jga ska börja mitt nya live men det går ju sådär... haha. Jag ske egentligen åka ner och träffa mamma och min lillebror och hans kompis i centrum men jag orkar inte:P så jag ska rnga mamma om 20 minuter och så ska jga köpa godis över telefon :D yeah!

Igår var iaf riktigt roligt! eller till en början.. 50 manna och Le mans var awsome, men jobbigt, vet inte riktigt hur jag kommer palla resten av vintern om jga är så här trött och otränad... aja, vi får väll se hue dte går . Efter det så gick vi ut och åt, jag, cissi, sandra, lollo, janson, elin, mathilda och madde. Vi gick till cozy som ligger precis vid medborgarplatse, det var jätte gott och mysigt Jag tog en ceasar salld, mums! sen så åkte alla hem eller gick till andra ställen medans jag och elin drog för att träffa henke, men det vra ju lagaom kul, då han var lite dragen... det vra kallt ute och jga ville inte bli sjuk så jag bestämde mig för att åka hem. Och glad är jga att jag gjorde det! Så AWSOME att vakna i min egna säng, finns inge bättre!!!

här kommer lite bilder från dels Tibblekampen, min och sandras mys lördag och igår så klart. Titta och njut!


hela klassen samlad, nästa iaf:D


Älskar Adjins farmor dräkt!!!


ellen och julia


heja WWB!!! om ni undrar varför vi såg så konstiga ut så är det för att vi hade 80-tals tema.


julia, hedvig och ellen








älskar baksidan av årets gymnasiekalender


The Magic Flower på busskuren


grattis johan! Sandra ansåg att salt och vinäger chips var lite mer personligt XXD när började chips bli personligt Sandra?

GÅRDAGEN

Lollo och Mathilda


Cissi


Elin


Den bjuder vi på


Smile for the camera


lite dålig men, men.



ne nu är det dax för plugg.... puss puss på er Coleman


eh IG är man bra eller vad?

taggat, om prov på spanksa provet på torsdag för att jag faila sönder på det förra!!! 13 poäng fråg G, gud va jag känner mig bra! Men nu sk ajga glömma det för nu ska jag göra mig iordning sen ska jga in till stan och simma 50 manna och Le mans!!!! ska bl grymt kul!!! för er som inte simmar så är det en jätte stor lag kapp men massa människor på typ stockholms minast bad :D åh har längtat hela veckan och nu är det här!!!! Dagen skulle varit bäst om inte prov svaren hade kommit fram... Och i och med att jga får omprov så kommer jag ha 3 prov nästa vecka:(
Onsadg. kultur och affärsskillnader
Torsdag:spanska
Fredag: samhälle

Ett lycka till kan behövas!!!!!!

puss puss Coleman
 bilder kommer förhoppningsvis :/....

"I've never lived closer to danger, but I've never felt safer"

Najs på idag!
orkar inte skriva så mycket, är sjukt trött.
men idag har jag:


*försovit mig
*ätit för mycket på montenegro
*Gungat på en cool gunga med clara och skadat benet och smutsat ner brallorna
*gjort spanska prov
*Åkt hem till mig med Clara
*kollat på green street hooligans med clara
*Sen kom johan över
*Jag lagade en awesome maträtt bestående av Fläskfilé och sallad
*kollat klart på green street hooligans med johan
*sagt hejdå till johan
*sova nu.


TACK OCH HEJ!

heja heja heja

Nu börjar det! Sverige mot albanien, heja sverige!
Plus att greys anathomy börjar snart.. hm..
Svårt val.

men nu ska jag hämta mina färdig poppade popcorn och ta lite kaffe och kolla på matchen :)

PUSSPÅRUMPAN

CP APA!!

Jag kom nyss på att jag missade aktivitetsdagen på skolan, vilken suger, jag ville fan vara med..
Och Michelle den lilla rackaren smittade ner mig med sin förkylning i helgen, haha.
Och tack själv michelle för i helgen!! :D det var as najs! :)

Nu vill jag fan seriöst bli frisk, orkar inte vara hemma och inte ha ett skit att göra, så jävla trist. Det jag gör om dagarna är att läsa, sova, titta på tv i sängen, läsa, sova mera, dricka massa kaffe, sova lite till.
Fast det är tydligen ganska många som är förkylda just nu.

Men imorgon så känns det som om att det blir skola faktiskt! Känner mig nästan helt frisk, om nu inte mamma skulle komma och säga att jag ska vara hemma en extra dag, vilken jag cuttar henne om hon säger :3

Men om sandra, clara, grecia och towe ser det här, så kan vi kanske ha pokemon och harry potter maraton på fredag efter spelningen på skolan? För jag ska till mormor och morfar på lördag och fira deras 45 åriga bröllopsdag! grattis grattis.

ser fram emot helgen, kommer att bli awesome!

Fredag: stanna kvar i skolan och kolla på någon spelning eller var det var med tjejerna! sen så drar vi hem till mig och har Harry potter och Pokemon maraton med massa mums.

Lördag: fira mormor och morfar då!

Söndag:
träffa michelle kanske? Svara om du har lust michelle :)






Känner för att slänga in en bild också.. längtar till fredag!




091013

sjukling, sjukling och åter sjukling... viss har det blivit bättre men jag är fortfarnade inte helt frisk :S efter 3 doser hasfluss och flera doser antibiotika är inte mitt imunförsvar på topp om man säger så... Men det blir bättre och bättre :D verkar som att jag har smittat sandra med min härliga förkylning... Och föresten tack för senast!!! you are AWSOME!!

inte allt för mycket plugg denna vecka, skönt!!!! bara matte prov på fredag så det är lungt.. tror jag^^; eh det kan inte vara allt för svårt, jag har gott om tid att plugga imorgon då jag har 3 tim mellan skolan och träningen:/ vilket jag ska försöka ta vara på :P
ne nu måste jag sova om jag nånsin ska få bort denna hemska förkylning som förföljer mig!!

puss och god natt på er, COLEMAN


Förkyld,




Bilder från lördagen, som för övrigt var awesome!




.

Jag skulle resa långt bort, långt långt bort.

kRaSH!!!!

det är vad min dator har gjort! krashat! jätte kul, precis vad jag behöver just nu!
inte nog med att jag är förkyld och inte kan träna (vilket gör mig sjukt j****a stressad över att jag inte kommer komma i form till alla mästerskap!) utan också så ska självklart min dator inte fungera! vad mer? typ att huset brinner ner? Det har varit lagom med prov denna vecka också! och förbredd som jag är *host, host* så kommer det säker gå jätte bra.... som tur är så har jag inte lika mycket att göra nästa vecka bara ett prov och en muntlig redovisning alltid lika trevligt! Men kan ju glädja mig med att det bara är 2 veckor kvar till HÖSTLOV!!! YEAH! och då fyller jag år !!!!!!!! can´t wait!

Igår var jag med Sandra! MISS U! och hade enormt roligt som vanligt ;). Först skulle vi gå och fika på nått konditori vid väsby station, men självklart kommer vi dit 16:10 och det stängde 16:00 så där rök det, så det blev en uppfriskande promenad till väsby centrum:D och där blev det lite bland fika, mys mys och sen drog vi hem till sandra! 

Middag och lite chips och sen var det dax för GH och snacka om att vi kick 2 ass! vi försökte spela trummor på expert och även om vi var 2 så misslyckades vi, fast vi spelade ju guittar samtidigt på begginer så det var nog det som sabba det hela... eller så är det för att vi inte palla slå 100 slag i sekunden :/ aja kul var det iaf och det är ju huvudsaken!
 sen blev det en trevlig promenad till truckvägen i hösten härliga kvälls kyla, men jag hade ju sällskap av sandra och johan ( som fyllde år! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!) så det ran ingen nöd på mig :P

ne nu måste jag gå och träna på min engelska text som jag ska redovisa på tisdag :/....

puss på er

COLEMAN!




Väsby nya konditori

Igår efter skolan så åkte jag ju hem till pappa. Fick sällskap av Clara till danderyds sjukhus, fast vi åkte lite fel, höhö, men det var roligt! Mysiga bussar också, mums, gillar inte att hon mobbar min katt bara, hahaha.
Sen så mötte jag upp pappa i norrtälje, så åkte vi hem till honom, då hoppade jag in i dushen, och sen så kom ju farmor, farfar och Diane. Vi fikade och pratade, jag var skit trött, så jag höll hela tiden på att somna. Sen gick de, och så vart det "så som i himmlen", älskaaa den filmeeeen! Sen vart jag trött och gick och la mig.
Åkte hem till mamma igen på morgonen, för pappa skulle bort.

Det blir inget Harry Potter maraton.. bais.
Men det blir fika med Michelle på väsby nya konditori!
Och sen ikväll så ska jag träffa johan för han fyller år idag, och inte bara han, utan elli fyller också år idag! ska ringa henne snart :)

staden och framtiden

Sitter i skolan nu i datasalen och har en liten kortis rast från staden och framtiden. Det är ganska roligt, tihi.
Idag efter skolan så ska jag åka hem till pappa. Farmor, farfar och Diane kommer att vara där också. Jag tog med mig en film ifall det skulle bli allt för tråkigt, haha.
Sen så imorgon så kommer Clara och Sandra antagligen komma hem till mig så blir det Harry Potter maraton och massa gottis att äta :D
hoho.
Kanske lägger in lite bilder nu också? jadå!

EBBAABBE

 




kaffe är gott efter kebab<3
Plus att ebba är här!

Schoolish

Sitter i skolan nu idag igen.
Hade nyss ett prov, som seriöst var det sämsta jag någonsin haft! har nog aldrig vart så dålig på ett prov, seriöst. Jag kommer att få ig i samhällskunskap, INTE OKEJ! Jag som tyckte att det verkade lite roligt i början, men antagligen så är det inget för mig, eller det lär vvi ju märka när jag får tillbaka provet^^
Idag ska jag träffa elliponken! Fast jag ska stanna ett tag i skolan faktiskt, har inget att göra för hon slutar sent och ska till täby en snabbis, så jag har inte bråttom, hoho.
Queen är i högtalarna här i skolan, hohoho. Jag och clara lyssnar, men sandra sitter här bredvid och gästar oss :)
PUSS

soon.. soon!

snart smäller det..
det börjar allt närma sig..
inte lång tid kvar..
spänningen stiger..
SHIT SHIT!








DESPERATE HOUSEWIVES IKVÄLL KLOCKAN 21.00!
MISSA INTE FÖR I HELVETE!

jag kommer som fan att se det!
bäst för er alla att ni också ska det, annars blir det smisk, höhö.

Celebi, höhö.

säger bara ett ord: POKEMON.
Efter skolan så stannade jag kvar i datasalen med Clara och tog lite roliga bilder, sen så sprang vi till tåget som jag skulle ta, haha stackaren, hon skulle inte ens med tåget men jag tvingade henne att springa med mig i alla fall.
Sen på vägen hem så hoppade jag av vid ica rondellen och så hyrde jag... POKEMON 4EVER! Nämligen så att jag och min syster bestämde oss för att se en pokemon film efter skolan, vi ville egentligen se första filmen, men de hade inte den, så jag valde 4an istället. hahah den var rolig.
Biträdet i filmbutiken trodde att jag var en ligist.. hohoh.

Hon: personnummer tack.
jag: eeeh.. det här kan vara fel.. men jag prövar (slår in mammas för hon är medlem).
hon: naej.. det var fel.
Jag: ja men då slår jag in mitt istället då.
Hon: bra, legitimation tack?
jag: öhöö.. har inget med mig.
Hon: jasså.. det var inte alls bra.. Jag tänker sätta anmärkningar på dig ifall du gör såhär en gång till, okej?
jag: okej.. sorry..


Läskigt.
Sen gick jag in på ica och hälsade på ulrika som satt i kassan. Och nu kanske ni tänker, vem är Ulrika? Jo det är mammas bezztiiz.

I alla fall, drog hem, satte på kaffe, la mig i soffan, tog en filt, satte på filmen och började glo med sistah. Vi garvade och mobbade pokemon, men fan så kul det var!

Och nu sitter jag här igen, som vanligt, och skriver ett inlägg, och ifall jag inte hittar på något vettigare så lär det komma flera inlägg, höhö.



He's just a poor boy, from a poor family!

Sitter in tha school med clarisch och sjunger bohemian rhapsody som vanligt, hoho. Fast alla andra är också här.. fast jag orkar inte säga deras namn, busigt, höhö.
Vi ska faktiskt ha estetiskverksamhet snart, i 3 timmar, så kul kan man ha det på sfg!
Nu så säger min lärare att hon vill att vi ska stänga av den.. så nu är vi arga... BAIS MADDE!



you heard me.

Just nu så sitter jag och min syster på mitt rum och diggar muzik.
Man märker verkligen när vi ska välja låtar att vi har olika musiksmak, jag vill lyssna på bra musik och hon vill lyssna på dålig, haha, det är hårt!

Ville bara säga,
SEXYTIME!

yez

Tack för att du äntligen har fattat att jag inte vill ha med dig att göra,
att jag vill att du ska lämna mig ifred,
att det ALDRIG kommer att bli du och jag.
så, tack.

höhö

 

Här är några fler som gillar att sjunga bohemian Rhapsody!


cool kids never have the time.

Gjorde ett mobbat kollage i paint på mina nya läsglasögon!

Jag ska använda dom här när jag sitter vid datan, läser och pluggar. Kommer att se ut som en tvättäkta pluggis! and i like it!

 

I skolan så vart det inte mycket plugg, vart att jag och Clara satt och sjöng bohemian Rhapsody på geografi lektionen, INTE SERIÖST, och så nu ligger det inne på facebook, så om ni är vän med mig kan ni ju spana in, inte för att jag vill att ni ska kolla, men om ni vill, ÄSCH skit samma, skit i det.
Hahahhaha, fan vad kul.

Efter skolan så åkte jag och mamma till väsby centrum, jag fick en synundersökning, och jag har bryt fel och kan ha andra fel på synen, så jag fick läsglasögon till att börja med i alla fall, och om jag använder det mycket så kan andra problem framträda så att jag får glasögon så att min syn blir bra, om jag fattade rätt, vilket jag antagligen inte gjorde, haha.

Annars så hittade jag en tröja, och skor, men jag köpte aldrig skorna, men tröjan köpte jag! det är den som jag har på bilderna, vilket antagligen inte syns, men jaja, den är mysig.

Längtar till imorgon då desperet housewives är, jag ska se det! Plus att jag ska leka med ellisnopp, hoho.

 

 

 


tjolahopp.

Nu så är det bara ett få personer kvar, och jag orkar inte vara social, höhö.
Det var helt okej, gott fika! åt dock för mycket.. inge mer sötsaker denna vecka som kommer! skulle inte förvåna mig om jag snart får diabetes.
Så nej till socker :)
Jag, elli, lina, tomasz och ted spelade TP höhö, jag kunde typ 2-3 frågor av 20.. höhö. As svårt.
Men naej.
jag och elli ska leka igen på tisdag!
Imorgon så börjar jag sent och går kort i skolan, sköönt.
Sen så ska jag vet ni vad jag ska göra för det sa jag i något tidigare inlägg. Ointressant.

PUSS

And the sun will come on thru, It's gonna shine for you.

So is it goodbye?
Is it time to set you free?
Is it time to let it fly?
Is it time to let it bleed

We used to take turns
To cover up the pain
Deep below it burns
And the fellin' still remains

GRATTIS MAMMA TILL 46 JORDSNURR!

vill bara tilldela ett STORTJÄVLAGRATTIS till min mamma som fyller 46 år idag :)
Jag ska snart ge henne min present tror jag.
mamma och jag har suttit hela morgonen och pratat massa och druckit kaffe, hoho!

Igår så vart det täby centrum med SANDRA och CLARA! vi hade kul! jag hittade inget, och jag får typ spasmer när jag inte hittar något när jag shoppar!
Men på måndag så ska jag och mamma till stinsen eller väsby centrum och kolla på skor och så ska jag på synundersökning, för jag kisar tydligen när jag läser, och har svårt att se på långt håll, så vi får se om det blir glajjisar ^^
men i alla fall, sandra hittade lite kläder, och jag och clara fick ännu mer spasmer!
Sen så kom Michelle till täby, vi skulle egentligen åkt hem till nadja och firat henne för att hon fyllt år, men det vart inställt, så vi gick på bio istället. Vi såg på Sommaren med Göran! hahahahha, klockren film! verkligen jätte rolig :)
Sen så åkte jag hemmåt och så bakade jag en kladdkaka, jag var jävligt trött så vet inte riktigt hur den kommer att smaka ^^

men idag kommer massa att komma hit och så ska vi fira mamsen, hoho. FUNNY! elli kommer att komma :D hoho.<3
Men nu så känns det som om att jag måste städa lite på mitt rum och klä på mig..



Grattis mamma!








PUSS!

-

Jag vill ligga i mörkret
I en mjuk, gosig säng
Vänta på att ljuset ska komma och lysa upp
Känna doften av söt kanel spridas i rummet
lyssna till musik så mjuk att det svider
Tills tystnaden tar över
Då ska jag vakna



shirtelishirtshirt

Säger bara, den ska bli min :D


RSS 2.0