ny blooogg

Har nu skaffat ny blogg på devote, men tänker spara den här för alla minnens skull.

http://sandrandersson.devote.se

hihihii

eclipse

Idag ska jag och ebba till kista och se eclipse, äntligen!
fast jag är typ sjuk.. men skit samma, jag ska se filmen.
Sen ikväll blir det VM, Holland - Spaninen.
Ber till gud att Holland vinner.
Sneijder <3

tjoahaha

Igår morse kom johan hem till mig, vi gjorde frukost. Amerikanska pannkakor och äggröra <3
Sen följde han med en liten stund när jag skulle träffa Clara, towe och krista och bada. Det var najs. Dock skitkallt i vattnet.
Sen drog jag hem och käkade god mat med mamma.
På kvällen drog jag hem till johan och skulle se nyckeln till frihet, och så kom Sebbe och Anta. Sen kom johannes också. Filmen är underbar <3

när jag vaknade i morse hade jag ont i halsen och kände mig sjuk.. jag vet vem som har smittat mig.. johan..
Nu kommer Ebba när som helst, vi ska chilla lite medans mamma har tjejmiddag med sina polare.
najs najs.

puss

Feeling so faithless, lost under the surface

 


awesomeness


In you i find proof.

underbart väder.
Får inte nog av solen, vill bara vara ute hela tiden!
Men nu håller jag på att göra mig i ordning för jag ska hem till tomasz och kolla på film och laga mat med Lina och han. Kommer bli mysigt, saknar min storasyster.
Nu ska jag göra kaffe och sen göra mig klar.
heidå.

glasäpplen

Hemma från värnamo nu.
gjorde lite allt möjligt där.
Solade, träffade gammelfarmor och morfars bror, handlade lite kläder, cyklade och lite sånt. Det var mysigt.
Fick även besöka skåne för första gången i mitt liv.
Skönt att vara hemma igen, känns som jag knappt har vart hemma på lovet. Nu ska vara hemma i tre dagar ungefär, sen ska jag till pappa.
jaja. hejdå.

RSS 2.0