yoh

Tycker att det är väldigt skönt att det är sommarlov snart, ska inte skriva att jag har jobbat järnet i skolan och förtjänar lovet, för det gör jag inte. Har vart Slackern med stort s de senaste året. Dock ska det bli skönt för att det alltid är skönt med lov, och för att det ska bli skönt att få göra lite roliga grejer.

Den här helgen har gått så satans fort att jag inte hängt med, men jag har i alla fall skitrent på mitt rum, för min mamma tvingade mig att städa, annars kunde jag bara drömma om att göra någonting i veckan (?).
I veckan så ska jag träffa Elli, för det var hysteriskt länge sen och är verkligen på tiden! ska på Viktors studentmottagning så möter henne där :D




Kommentarer
Postat av: elli

WOOOOOOHOOOOOO! :D erika kommer också ju! :D

VI SKA HA KUUUUL! :D

2010-05-31 @ 17:50:09
URL: http://kingoffools.devote.se
Postat av: sandra

JAAAA :D kommer äga!!! :D

2010-06-01 @ 19:55:53
URL: http://shrimp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0