possibility

Av någon anledning så kollade jag på Kick ass idag igen på bio, men Lina, Tomasz och Tomasz kompis.
Antingen var det för att jag var uttråkad, eller så var det för att jag var trött på att vara ensam hemma.
Det var dumt i alla fall.
Tack vare det förlorade jag 100 kr på en film som jag såg dagen innan, jag skickade in ett arbete 1,5 timme försent och jag är dödstrött över att ha skrivit arbetet i en och en halvtimme.
Det positiva som kom ut ur det hela var att jag hittade en bikini på hm, och att jag fick se en awesome film igen.
Nu är jag trött som satan, tack gode gud att jag är ledig imorgon, men då blir det att plugga tills svenskaredovisningen.
Hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0