Alice in wonderland.

Alice i underlandet igår var jätte bra, kändes inte riktigt som den man såg när man var liten, men jag har läst lite och det var tydligen jätte många som var besvikna och tänkte bojkotta filmen, speciellt i Holland. Anledningen till det var att de inte höll sin del av avtalet, tydligen så kommer filmen att släppas på dvd 12 veckor efter premiären, och det är tydligen 5 veckor för tidigt. Då tror företagen att de kommer att gå back med massa pengar för att då kommer alla vänta tills dess och hyra den istället.
Det jag tyckte var lite konstigt var att Hattmakaren var med så mycket. inte för att jag hade något emot det, gillar Johnny Depp,.
Aja, jag tyckte i alla fall att den var bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0