while in cought in the middle.

Iförrigår på morgonen så kom min ebba till mig. Vi skulle egentligen träna, men jag hade börjat få ont i halsen och ebba pallade inte, så vi sket i det.
Vi bestämde oss för att dra till väsby centrum för att kolla på kläder, men tröttnade efter 30 minuter, så vi fikade.
Sen begav vi oss hem för att påbörja middagen. Då slog det till i min skalle, och jag började känna mig jätte sjuk och fick feber ont i huvudet och sånt.
Men det gick över lite senare.
Sen så satte vi oss vid chatroulette! där vi började snacka med några jättesöta tyskar, fick deras facebook och nu vill vi gärna till tyskland! haha.
Sen dagen efter så drog hon.
Då kom Lina och Tomasz hem och sa att de skulle till mormor och morfar och frågade ifall jag skulle följa med, så det gjorde jag. vi fikade och sen på kvällen bjöd de på jätte god middag.
Idag har jag bara vart hemma och druckit hur mycket te som helst, försöker att få bort halsonten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0