Nowhere boy.

idag så var vi med klassen på biografen Grand, vi skulle få se pressvisningen av Nowhere boy. Måste bara säga att filmen var nog en av de bästa som jag har sett, och jag ljuger inte när jag säger att halva klassen satt och grät till den. Verkligen en fin film, ska köpa den direkt när den kommer ut.
Efter bion så bar det av till den gråmunken för favorit i repris, sen bar det av att springa till tåget vi skulle med.
Vart lite hektiskt och vi höll nästan på att åka heeelt fel.

Kom hem, upptäckte att mina nycklar som borde ligga i väskan visst inte låg där.. Tur så visste jag att Johanboi var hemma, så gick hem till han. Sen drog jag hem, och sen kom han hit.
Visade han Cod mw2 och vi spelade lite, sen vart det en klassiker, nämligen how i met you mother.
Nu är jag trött, färdigduschad och har borstat tänderna, skulle kunna vända mig om och lägga mig i min cosy säng.
Ska nog ta och göra det med.
Natti.

Bilder från den underbara filmen.




Btw, måste bara säga att denna kille, Aaron Johnson, har världens finaste gröna ögon.
Och att hans roll som John Lennon passade honom hur bra som helst.
Det var ju det som filmen handlade om, John Lennons uppväxt och hur han började med musiken.
Underbar film, vill se den igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0