tog från ebba, har inget bätte för mig.

Namn: Sandra Andersson
Piercingar: öronen, hade näsan och snart igen
Tatueringar: inte än
Längd: 1.67-1.68
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: mörkbrunt
Är du kär i någon: nej, kan jag inte säga att jag är.
Önskar du att du bodde någon annanstans: skulle inte sitta fel.
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: vet inte
Dricker du alkohol: Jo, händer.
Använder du droger: nej
Röker du: nej
Vilket shampoo använder du: vet inte, håller inte direkt koll. något från mammas jobb.
Vilken parfym använder du: Calvin Klein - euphoria
Vad är du rädd för: paranormal activity, sova helt ensam hemma.
Gillar du att tvätta: självklart, det bästa jag vet <3
Gillar du Berg-och-Dalbana: funkar
SENASTE..
Film du hyrde:
var ett tag sen faktiskt.. så antagligen bolt.
Film du köpte: green street hooligans.
Låten du lyssnade på: Coldplay - amsterdam
Låten du hade på hjärnan: Coldplay - amsterdam
Personen du ringde: eeh.. antagligen mamma.
Tv program du tittade på: how i met your mother.
Personen du tänkte på: Syster
Personen du krama: morfar

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
ja
Gråtit över en flicka: ja
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: nej, inte slagsmål.
Blivit arresterad: nej

ANTAL..
Gånger du varit kär:
Riktigt kär har jag bara varit en gång.
Gånger ditt hjärta brustit: en gång.
Hjärtan brustit på grund av dig: det var det han sa.
Tjejer du kysst: 3 st.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några gånger.
Ärr du har på kroppen: Många på mina knän, haha, slår alltid upp dom :(

SENASTE..
Bok du läste:
Jenny - jonas gardell
Personen du fick mail av: facebook
Personen du fick brev av: Banken tror jag.
Personen du fick sms av: Orkar faktiskt inte kolla.
hela din familj åt middag tillsammans: eeh.. hela familjen var nog ett par månader sendan, men mamma jag och lina förra veckan.
Saken du köpte: har ju vart sjuk så har inte direkt köpt något, men var väl förra helgen, en låda vin.

Vad har du gjort idag: hjälpt morfar med ett par saker i linas rum och spelat cod.
Var det kul: underbart.
Hur tidigt stiger du upp: idag 11, skoldagar 10 i sju.
Gillar du att slåss: Gillar att träna då man slåss.
Vad ska du göra idag: kolla på film med mitt täcke i vardagsrummet.
Är du seriös: Nu är jag rätt seriös
Vad är du allergisk mot: vet inte, men antagligen mjölk.
Var har du ont: Huvudet.
Använder du hårspray: lite nästan varje dag.
Kan du stå på händer: Tror det faktiskt.
Favorit serie: Desperate housewives och har börjat älska himym

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: Ja, men i lagom mängder, inte som min syster ketchuplina.
Är du glad nu: ja det är jag
Var du glad igår: nä, då var jag sjuk.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Diane
Vad dansar du till: eeh.. musik
Stockholm är: helt okej.
Göteborg är: vet inte, har aldrig vart där. men i juni lär jag veta.
Kan du sjunga: haha, mamma säger att jag kan.
Mer värt än guld: Min familj
Spaghetti eller makaroner: helst inget, men spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Någonstans i Afrika, kanske Gambia, fast vi snackar om att dra dit till vårat lilla fadderbarn vi har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0