those who walked in

Nu så känner jag mig båda glad och ledsen.
Glad känner jag mig för att jag precis har pratat med Linis om Cypern, som det inte är alls för länge kvar tills. Och så känner jag mig glad över att jag får påsklov nu på torsdag, bara två dagar kvar.
Ledsen känner jag mig för att de av någon cp anledning har ställt in desperate housewives och istället har csi, seriöst, vi har tillräckligt med csi. Så då vart jag lite ledsen. Men eftersom att jag är smart så kan jag ju kolla på internet, men det vill jag inte, för då har jag ju inge despan att längta efter.
det var dagens memoarer.
Nu så kan jag knappt snacka, för min hals låter som en pubertal gubbe. Men det går nog över tills imorgon, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0