Rowboat, row me to the shore.

Som jag skrev förut så är mådde jag inte så bra, och det har inte blivit bättre. Fortfarande ont i halsen, ont i huvudet och känner mig hängig. Så jag stannade hemma från skolan idag, kanske ska vara hemma imorgon med, beror på hur jag mår då. men aja, skit samma.

varför känns det så otroligt skönt att vara hemma på morgonen men sen på dagen så är det inte alls lika roligt? vad ska jag göra liksom.. har än så länge spenderat hela dagen i sängen och läst ut en bok som jag började med igårkväll.
Jenny av Jonas Gardell.
Otroligt hemsk men ändå så fin bok.

Nu så vet jag inte vad jag ska göra, lyssna på musik eller spela lite, men orkar egentligen inte, känner mig helt efter i huvudet, så kommer bara dö.
Men aja, ska ge det ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0