NU ÄR DET BOKAT!!!!

GAAAAAAAAAAAAAH!
Fick ett samtal idag för inte så länge sedan av Ulrika, hon hade hittat en resa som hon skulle boka.
Chokad som jag var gav jag mitt och Linas personnummer och tänkte inte så mycket mer på det.
Sen så när hon ringde för att säga att det var bokat så frågade jag lite mera saker.
Det kommer att bli till Cypern, Agia napa!
Jätte nära en jätte fin strand. Det som var tråkigt som jag såg när jag kollade in på fritidsresors hemsida var att det låg 4,3 km från centrum.
Men aja, JAG SKA UTOMLANDS!
Jag och Lina kommer ha det så jävla bra där :D




Kommentarer
Postat av: towe

PAX FÖR RESVÄSKAN!!

2010-03-30 @ 07:54:32
Postat av: sandra

appse :D sparar en plats till dig ;D haha

2010-03-30 @ 09:44:20
URL: http://shrimp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0