Du var min armé.

Nu ikväll så drog jag, lina, patrik och tomasz till rondellen och skulle hyra en film att titta på ikväll. Vi enades om att det skulle bli en skräckfilm men sen gick det inte så bra med att komma överens om någonting mera. Vi stod där i över 30 minuter och hade långa diskussioner om varför vi skulle hyra den ena filmen och inte den andra. När det var tio minuter innan det skulle stänga så tog jag och Lina tag i Mirrors och hyrde den.
Sen sprang vi in på ica och shoppade 2 liter cola, 1 påse chips, non stop och café cookies. Ska det va så ska det va.
Slog på filmen hemma och den var, tro det eller ej, obehaglig. Alla var egentligen lite skeptiska mot filmen som hade sådan tråkig framsida. Men inte dömma efter det yttre, den var hur som helst bra. Dock förstår jag mig inte på slutet, så vi satt och diskuterade det om hur ologiskt det var.
Nu så känns det lite jobbigt att behöva sova ensam i mitt rum, men jag har inget val, så jag kommer antagligen att ha på tvn hela natten.

Imorgon så känner jag att jag vill ta mig ut ur huset. jag upptäckte när vi skulle hyra filmen att jag inte hade suttit foten utanför dörren sedan förra helgen. Kände hur äcklig jag kände mig och hur skönt det var att andas frisk luft.
Så imorgon ska jag åka och handla lite kläder tror jag, och om det är fint väder så ska jag ta en promenad.
Funderade också på att träna, men ska inte ljuga, vet själv att jag inte kommer att ta tag i det imorgon. Så det får bli på söndag om det ska hända under denna helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0