About the bird.

Igårkväll var väldigt rolig faktiskt!
Jag, Lina, Johan och Antonio begav oss in till stora staden.
Vi åkte till gamla stan och letade desperat efter någonstans att äta.
Vi fick nog den största dissen i världshistorien på en restaurang, så vi kilade vidare.
Tillslut så fann vi ett mysigt litet ställe att äta på, med god mat.
Dum som jag är så brände jag 300 kr på oxfilén som såg så smarrig ut, så nu är jag lite fattigare än innan.
Sen så skulle Lina till kungsträdgården för att träffa några kompisar och kolla på artisterna som spelade, så vi följde med, men vi upptäckte lika snabbt att det var ett misstag, vilket Antonio visade starkt på sitt kroppspråk.
Så vi lämnade Lina och hennes kompisar där och började gå vidare.
Johan fick ett ryck att ta en buss inne i stan, och självklart så skulle vi åka till slutstationen, vilket vi insåg var ett stort misstag. Där fanns inget liv överhuvudtaget. Så vi tog samma buss tillbaka, och åkte hem.
Vi spenderade Earth Hour på bussar och på ett tåg.. inte direkt det bästa sättet att stötta de på.
Sen gick vi hem till Johan och kollade på en film som heter 21, som faktiskt, tro det eller ej, var riktigt bra.
Sen ville Johan sova och jag drog hem till mig. Där alla ungdomar precis satt på en norsk skräckfilm. Filmen var inte bara läskig, utan den var också riktigt underhållande, rekomenderar starkt! dödsnö tror jag att den heter.
Det var allt som jag hade att säga för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0