väntat så länge på just denna dag, den ger lust, när den kommer.

Kom hem för en liten stund sen från johanna.
Igår så gick vi hem till henne och kollade på film och pratade. Vi hade det bra tycker jag.
Somnade ett antal gånger under kvällen, men gick inte och la mig förens vid ett, då jag somnade direkt.
Under hela natten höll jag på att frysa ihjäl, så jag är dödstrött idag.

Ska snart in i duschen och göra mig i ordning, för idag så kommer någonting att hittas på.
Lina Bergström kommer kanske hit, dock kan vi inte sova här för mammas "kille" conny kommer att komma, så vi måste dra iväg. Blir antagligen hem till Johan då, eller så hittar vi på någonting.
Det kommer nog att bli bra vilketsom.


Nu så ska jag i alla fall duscha och ta bort det gamla sminket som har suttit på allt för länge, sen ska jag ringa Lina.
Lämnar fler inlägg under dagen, antar jag.



Vi är alltid så fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0