the end's not near

igår så vart det en väldigt hastig kväll.
Jag och lina bergström drog till en mysig vedungsbakad pizzeria vid infra och åt middag.
Jätte god pizza faktiskt.
Efter det skulle vi till johans jobb och möta honom, så vi gick till bussen, som inte skulle gå förens två timmar.
Så då började vi istället gå till siemens busshållsplats, där inte bussen skulle gå förens om en timme.
Så vi fortsatte att promenera vidare.. och vidare och vidare.. tills vi inte visste vad vi skulle göra, och tills benen och tårna hade tappat känseln tack vare det oerhört kalla vädret ute.
Så vi ringde min mormor och morfar och frågade ifall vi kunde vara hos dom tills johan slutade jobbet, och det fick vi. Så de var snälla och kom och hämtade oss.
Sen runt halv elva drog vi till johan, där också sebbe och anta kom.
Vi kollade på film och pratade, trevligt.
Sen så kunde jag och lina inte sova hos mig för mamma hade ju conny hemma, så mormor och morfar sa att om vi ville kunde vi sova där.
Så vi drog till dom och kom fram vid två, då vi var trötta och somnade i en varm liten 80 säng.


det var våran lördagskväll, inte som vi hade tänkt oss, men inte heller dålig.
det var trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0