Nu är jag trött.

Trött som aldrig förr.
Igår var bra!
I skolan så kollade vi på slumdog millionare, fy fan vad bra. Men vi fick inte se hela, ska se klart nästa fredag.. hatar när det blir så om man ser en awesome film i skolan. Jag vill se klart den nu..
Efter det så tänkte jag dra hem, för vi hittade ingen bio, men så satt micke på möte i stan, och han hade mina nycklar.. Så jag, towe och clara drog till sateliten tills Johan slutade.
Clara upptäckte att hon hade tappat sin plånbok tidigare på dagen.. på just sateliten. Haha.

Fick tillslut tag på micke, så vi drog hem.
Vart lite kladdigt överallt i hela köket, för av någon anledning så vart det fil krig. Så det var bara att hoppa in i duschen innan Michelle och Antonio skulle komma.
När alla var här så spelade vi tvspel, lagade middag, spelade kort, kollade på film och chillade.
Det var faktiskt väldigt trevligt.
Somnade runt halv 5 då jag skickade hem johan och antonio för att de inte fick plats att sova över ^^

Micke drog på morgonen för att dra på motorcykel utställning med sin brorsa och sen dra hem till öland. Tråkigt, jag ville  att han skulle stanna tills på söndag..
Så han följer inte med till "för kvälls konventet" ikväll, och det gör typ ingen annan heller, så jag hoppas att Clara, sandra, towe, grecia eller johanna kommer. Vore skoj.
Tror i alla fall att clara kommer att komma, så det blir treeeevligt!

Känner att detta kommer att bli en ganska tidig kväll, för jag är så jävla trött.
Och imorgon lär det bli sent med, ska på filmkväll hos johanna, lär antagligen somna först.

Igår i skolan så sprang grecia runt och fotade oss alla hela tiden, haha söten.
Så jag lägger upp en bild på oss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0