jag vill gå på kent.

Igår var bra. Var och fikade med elli och drog sen hem till henne. Vi hade det trevligt, puss.
Sen vart jag hämtat av min mamma för att åka till mormor och morfar för att säga hejdå till min morbror som ska åka hem till värnamo. Han kom just hem från vietnam.
han var brun, orättvist.
Han hade också med sig kokoskola, som var typ det äckligaste jag ätit, började att må illa som fan.
Det var typ mosad kokosnöt med rispaper runt, inget socker eller nåt. Men det var inte gott.

Idag så gick det bra i skolan. Har gjort mina individuella val nu.
Det vart följande:

-Foto A  (100p)
-Psykologi B (50p)
-Matte C (100p)
-Körsång (50p)


Valde endast körsång för att jag hade 50p kvar, och det var den enda som passade in.
Men det blir kanske roligt, så länge man inte ska uppträda, då dör jag.


Något som jag verkligen ska försöka göra är att på något sätt få tag på biljetter till kent, vore så jävla grymt, vill verkligen dit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0