I hunger for your touch.

Idag har jag vart duktig faktiskt.
Jag gick upp tidigt och gjorde mig i ordning, drog till gymmet och mötte upp Sandra och gymmade i ca 1 timme.
Blev mest kondition och bengrejer.

Drog sen till mammas salong där jag fixade utväxten och toppade skit lite.
Vi käkade också lunch som jag köpte.

Kom hem för en halvtimme sen typ. Har verkligen ingenting att göra.
Gjorde en bra spellista på spotify nyss!
delar med mig av alla bra låtar.

Who says - John Mayer
Hallelujah - Leonard cohen
unchained Melody - Righteous Brothers
Heart of gold - Neil Young
You're the voice - John Farnham
The sound of silence - Simon & Garfunkel
Up where we belong - joe Cocker, Jennifer Warnes
Stand by me - Ben.E.King

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0