fattar nada av blogg.se

Det vart inte av att träffa michelle idag. Det var väldigt tråkigt för jag saknar henne väldigt mycket.
Men jag träffade Johan en sväng istället. Vi kollade på Johan Falk - vapenbröder, och så åt vi popcorn, mums.
Nu så har jag inte så mycket att göra, ska lägga mig tidigt ikväll, för imorgon bitti så ska jag till sollentuna och träna med Sandra J.
Kommer att bli mycket träning den här veckan, gäller bara att det blir av också.

tränings schema.
Måndag: Gymma.
Tisdag: Kibalans.
Onsdag: Aerobics.
Torsdag: Gymma och spinnig.
Söndag: träna något med ebba.


Man blir så jävla pigg av träning, och det behöver jag bli. Känner mig som en softpotatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0