Ångest.

Jag börjar verkligen få ångest nu inför skolan. Vad hände med lovet? varför går det alltid så fort?
Jag vet inte vad jag har gjort på mitt lov egentligen, men jag vet att det gick alldeles för fort.
Känns som jag inte har tagit lugnt alls, även fast jag har det.
Jag orkar inte gå upp tidigt på morgonen för att sitta i ett klassrum och ha tråkiga lektioner.
Det ända som kommer bli kul är att träffa alla igen.

Har dåligt samvete för att det blir pizza ikväll igen till middag.. Men mamma mår dåligt och ingen orkar göra mat. Men jag tog en hamburgare istället.. inte för att det är nyttigare, men hellre det än pizza två dagar i rad i alla fall.
Tur så ska jag i alla fall träna på måndag, så det är skönt. Vet inte än vad, men vet att jag ska göra det med ebba :)

Plus att avatar 3D var awesome, bästa filmen på länge faktiskt.
Och på lördag så blir det faktiskt cosmonova med mamma, Lina, Tomasz, mormor, morfar och Anders. Låter bra låter bra. Vi ska se på en 3D film där. Jag vill se den med dinosaurier.






Jag vill också vara en avatar. Fuckin' awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0