even the best fall down sometimes.

Nu är jag hemma in my cosy home.
Idag har det vart en väldigt lång och händelserik dag.
Bra humör hela dagen! trevligt trevligt.
I skolan så hände inte så mycket.

Men efter skolan så drog jag, towe och clara till sollentuna centrum.
Jag skulle köpa mick och hörlurar till datan, så nu sitter jag och ser cool ut i dom.
Sen gick vi till espresso house och jag köpte en frapino, som inte var så god. Så då köpte jag en iste, som inte heller var så god.
Vi skulle vara i sollentuna i typ 5 timmar, för på kvällen var det elevkonsert som vi ville se.
Och sen fick Clara reda på att hon skulle till tandläkaren, så vi följde med henne dit innan konserten.

Själva konserten var jätte bra.
Vart alldeles rörd när en tjej i klassen sjöng.
Och precis som de sa, de sparde den bästa till sist.
Den var fin faktiskt, jag är glad att vi stannade och gick på den.

Sen bar det av hem, och nu har jag nyss kommit hem känns det som.
Och jag ska nu redan gå och göra mig i ordning och sen sova..
Har lite fina bilder, men de lägger jag upp imorgon.

puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0