Långt, längre bort härifrån.

Pappas fekke igår var ganska rolig.
Tomasz, Lina, jag och Jocke var DJs, så det som stod på the playlist var electric banana band, spice girls och annat härligt. Vi stod och dansade för oss själva lite i köket och hade väldans trevligt.
Ju mer klockan blev, ju fullare vart min padre y madre och resten av kalaset. Hörde att det sjöngs snapsvisor och andra låtar, men inte fick jag vara med, för liten sucks.
gick och la mig när bara de som skulle sova över var kvar.
Sen så vaknar jag mitt i natten av marilyn manson på så hög musik att det kändes som om att öronen skulle sprängas, då hade pappa fått för sig att dansa lite med de fåtal som var kvar.
Annars var det väldigt trevligt faktiskt.




Lina och jag innan vi drog till pappa. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0