Graderna sjunker så snabbt överallt.

God morgon.
Har inte kunnat sova på hela natten, började att tänka på massa saker och sen var det som om att jag hade glömt hur man sov. Resultatet av det blev att jag har mörka ringar under ögonen och mår illa av trötthet.
Tur så är det inte skola idag, utan curling. Håller bara på i 1,5 timme, och sen är man free to go.
Efter det funderar jag på att dra på kibalans och yoga, men får se vad man orkar, eftersom att jag mår rätt illa nu så känns det inte så tilltalande.

För att lindra illamåendet och huvudväken så ska jag göra mig en redig kopp kaffe och ta två goda mackor till och linda in mig i mitt täcke och njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0