it's time for curling.

Curling var förvånansvärt roligt!
Vart dock ett stort mysterium hur jag skulle ta mig dit. Trodde att jag skulle få skynda mig och stressa, men nej nej, här åkte man 1 timme för tidigt så jag fick utforska danderyd för att hitta till den jävla lokalen.
I alla fall.
Gled runt på isen som galningar och använde muskler i benen jag inte trodde fanns.
Vårat lag ledde enda tills vi hade våran lilla extra runda, då det förskräckliga gula laget vann. Men vi var ändå bäst.
Tog en väldigt onyttig lunch på en grill i danderyd, men har man curlat så förtjänar man det.

Nu så måste jag verkligen ta tag i att plugga till vårat samprov imorgon,
men klockan åtta får jag besök, och inte av vem som helst! utan JOHAN SVENSSON. Vi ska baka, bara för att det är fettisdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0