problemet number 1.

I norrtälje var det mysigt att strosa runt.
Gick in på h&m för att hitta något så att jag kunde använda min rabattkupong, letar efter att hitta något och köper en skjorta. Går sen till Kappahl och hittar ett par örhängen.
Sen går jag och köper en kaffe. När jag sen går in på B.young så har de mega rean och en skit fin skjorta som var hälften så dyr, men då har jag inge pengar kvar.. så jävla typiskt! Hade jag bara struntat i kaffen eller örhängena så hade jag haft råd med den.. fan.


Imorgon så blir det i alla fall Curling, vi har friluftsdag så då valde jag att köra det. kommer säkert att gå bra, haha.
Sen imorgon på kvällen så hade jag tänkt att köra Kibalans och yoga, och kanske gymma om jag orkar.
Det var det.
PUSS


rekomenderar att lyssna på, från final fantasy, jävligt fein.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0