let's twist.

Hejsan.
I igår så försov jag och Ebba oss, så jag pallade inte gå på naturkunskapen, så ringde och sjukanmälde mig, kollade nyss på schoolsoft och såg att jag blev anmäld hela dagen, vilket sög, eftersom att jag var där. Och det var inte direkt bra eftersom att jag igår såg när jag kom hem att jag hade fått ett brev från rektorn där det stod att jag var borta för mycket, och om det fortsätter så nästa månad så kommer mitt studiebidrag bli indraget för en månad. Så jag måste gå ner och snacka med expiditonen om att jag var där.
Grejen är att mamma inte har sjukanmält mig när jag har varit hemma, och tack vare sånt blir mitt studiebidrag indraget.
Så nästa månad blir det att gå hela tiden, annars måste jag ha läkarintyg.. Sånt här suger.
I alla fall.

Gårkvällen spenderades hemma hos Towe, som hade sin sweet 17! Vi käkade god mat, spelade lite ölspel och andra spel (äger på twister), chillade och målade av någon konstig anledning olika gubbar i ansiktena. Blev lite chockad imorse när jag kollade mig själv i spegeln och hade mustach och var grön i hela ansiktet.. haha.
Det var jävligt trevligt, och har massa fina bilder att bjuda på, men dom kommer senare.

Ikväll så kommer Linis att komma hit, vi ska sova ensamma hemma, så vi kommer att laga mat och chilla. Sen så kommer kanske Johan över också. Trevligt trevligt!

Nu ska jag in i duschen, goodbye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0