hej hej.. svej.

Nu sitter jag här och lyssnar på coldplay, bäst.
Väntar på att Ebba ska duscha klart.
Vi körde spinning, som gick ovanligt bra, man märker att ens kondition bara blir bättre och bättre.
Sen, för att ebba var sugen på det, beställde vi pizza, var till och med för lata för att åka och hämta, så vi tog hemkörning..
I alla fall, vi har det mysigt! Mamma sover hos Conny ikväll, så jag och Ebba ska beslagta mammas säng, mohaha.
Nu vill jag göra te och prata.. bara hon kommer ut ur duschen snart.

Imorgon har vi Haris hela förmiddagen, matte och naturkunskap. Sen har vi Staden och framtiden, vi ska in till stan och gå på museéum. Sen drar jag och Clara till Nacka för att hämta dricka, och sen blir det hem till Towe på kvällen för att parta! hoho.
Tjockt nais.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0