Fast det var så kort romans var det, något jag borde ha förstått.

Hemma hos pappa nu.
Vi tränade ju boxning, och det gick väl inte så bra som man hade hoppats. Mycket kondition och styrka, kul som fan, men lite jobbigt.
Nu så har jag precis duschat och vi ska snart laga middag.
Vi köpte tre filmen, som jag antagligen kommer att se imorgon när jag är här. Vi köpte green street hooligans, i am legend och en till jag inte la så mycket intresse på

Imorgon är jag ju som vanligt ledig, så då kommer jag kanske ta en liten tripp till norrtälje och köpa någonting, eller så kommer jag att lega i soffan och kolla på film.

Doften av vedspis sprider sig i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0