Brinn pengar brinn.

Vi åker aldrig till pappa, blir så jävla rastlös.
Vi planerade att åka i tid, men mamma är så seg att det tar en evighet.
Så säger han att folk har börjat komma och att de ska fika nu typ. Och då blir jag ännu mer rastlös för det tar minst 45 minuter att åka dit, PLUS att vi ska in på ica och köpa blommor och grädde.
Sen så får jag inte sova i min egen säng heller, nej nej, för mamma vill tydligen sova där. Så jag ska antagligen få sova på soffan, i samma rum som pappas ex Diane och hennes nys kille.. HEJ VAD ALLT SKA VARA KRÅNGLIGT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skulle hon sova i din säng? :o

2010-02-28 @ 19:02:44
Postat av: sandra

För att mamma inte ville sova i samma rum som pappas ex ^^

2010-02-28 @ 19:58:50
URL: http://shrimp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0