Det är så jag säger det.

Idag så var det riktigt fint ute, så jag ville bara ut och njuta av solen.
Så jag och johan gick på en långpromenad. Vi svängde förbi honda city och rusta.
På rusta så köpte jag en parfym som kostade 40 kr bara, den doftade vanilj så jag tänkte att det kanske kan vara bra att ha den på sommarkvällar. Sen så köpte jag pringles också tills ikväll då Ebba kommer över.
Efter att ha vart där så gick vi hem till mig och satte oss på min baksida och drack tee. Lite jobbigt att jag hade sönder hans mobil bara, haha.
Nu så väntar jag på att maten ska bli klar, jag känner hur det luktar men jag ser ingen stå vid grillen, sätt lite fart nu tanter.

Sen kommer Ebba, och jag har pringles, bra bra.
puss



Klippte ihop en fin bild, beskriver dagen ganska bra, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0