exakt 8 veckor kvar till cypern.

Idag känns det som om att jag har fått miljontals saker gjort, men om jag tänker efter har jag knappt gjort någonting.
Skönt att vara ledig i alla fall.
Jag har idag fört över ca 50 filmer från morfars externa hårddisk till min dator, oh yes.
Fick typ 25 disney och pixar filmer, hur kul som helst. Sen så tog jag andra "vanliga" filmer.
Sen så har jag vart på OnOff och handlat filmer också, var där förut och såg att de hade massa filmer. Men när jag kom dit var det inte lika många filmer som jag hade trott att det skulle vara, men jag köpte i alla fall 3 fimer! jag köpte dessa på bilden.
Sen så har jag.. hm.. Fikat, haha. Och så nu håller jag på att städa mitt rum, jiha.
Det var det de.



Kommentarer
Postat av: NadjaIsabelle

HÄRLIGT med cypern ju!! vill också åka utomlands men duu vi borde ses snart ^^



Puss o hej! <3

2010-04-20 @ 17:56:28
URL: http://nadjaisabelle.blogg.se/
Postat av: sandra

Jaaa skit najs :D

ja det borde vi göra! :D

puss <3

2010-04-24 @ 21:34:05
URL: http://shrimp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0