lanalanalanalanalana

Idag har vart en bra dag.
I skolan så fick jag rulla tillbaka en tant som var på rymmen, då trodde hennes sköterska att jag skulle kidnappa henne, men då sa jag att jag bara skulle ställa tillbaka henne, haha.

Sen på spanskan så skulle alla in till "tyskarna", där vi hade frågesport och grejer. Alla lärarna var i mitt lag typ, och gissa vad? vi vann..

Sen kom jag hem, la mig och sov ett par timmar, vilket har blivit lite som en tradition efter skolan. Sen så kom Lina, Tomasz och Kalle hit med mat. Och nu så har vi programerat in alla datorer i vardagsrummet och ska påbörja lanet snart.
Vi har shoppat inför det, choklad, 2 liter cola, 1,5 liter påskmust, kakor, popcorn och godis :D tihi.



And now, let the lan begin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0