yeeez yeeez.. public transport.

kul att jag typ har lagt in 40 bilder, bara att kolla massa nu!

hohoho, idag efter skolan så kom johan till sfg, vi sällade hem. Sen på bussen kom vi på en awesome ideé, jag kan hjälpa han med engelskan! tadaaa. And so i did.
Vi hämtade hand laptop och gick hem till mig, satte på massa kaffe och började att skriva, målet var en och en halv A4, haha det tog typ 1,5 timme! Kul var det, haha.
Yeeez yeeez..

Sen kom linispenis över ocksååå! woho! jag, lina och johan spelade guitar hero, det gick mer elle mindre bra kan man väl säga, har haft mina bättre dagar, och det har nog lina med (hoppas jag! ), haha.
Sen drog johan och vi satt och pratade massa <3 mys.
Sen kom mamma hem med donken till oss, hohoh, tjockismat.

Inget vettigt att skriva, därför la jag in massa bilder.
Men det har vart en as najs dag faktiskt, fick sluta tidigare. OCH jag är nöjd med resultatet på matteprovet vi hade för länge sen, för jag hade knappt gjort 3 sidor när vi typ skulle hagjort 15.. höhö.
Onödig information.

TOG INGEN BILD PÅ LINA, får ta massa nästa gång, aight? :D


kaffe är gott <3




Kommentarer
Postat av: Johan

Älskar att du får det att låta som om det var hur kul som helst o skriva engelska....^^<!

2009-10-02 @ 15:49:16
Postat av: sandra

haha ja men lite kul var det ju! eller hur? :D <3

2009-10-04 @ 14:44:43
URL: http://shrimp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0