really?

Nu så är jag hemma efter en lång men härlig dag i skolan!
Vi hade engelska diagnos, svenska och geografi.
hahaha grecia tog en bild av våran geografi lärare Rikard. han säger
"jaha, så att du har något att kolla på senare eller?"
hahahahhaha.
Sen säger vi, om vi inte kan det här blir det smisk! då säger rikard:
"ja ni får smisk om ni inte gör det!"
hahahahha!
Så jävla roligt.

Efter skolan så stannade vi och tog as många bilder på photoboost i skolan, heheh. Jag la ut nästan alla på facebook, så om ni är vänner med mig så kan ni ju spana in om ni vill :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag vill göra.. eller jo det vet jag. Jag vill ta in mitt täcke till vardagsrummet, ha massa choklad och titta på en braa fiilm.. myyyys... det vill jag göra :)

Bilder från today:





Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA Rikard<3

2009-09-07 @ 09:17:32
Postat av: grecia

hahaha :D snygga bilder

2009-09-07 @ 13:32:42
Postat av: sandra

rikard är kung :D

2009-09-07 @ 16:36:11
URL: http://shrimp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0