the rainbowsong

Jag har inget vettigt att skriva känner jag, har bara lust att skriva.
Pratade massa med pappa igårkväll, ska åka över dit någon helg och kolla på män som hatar kvinnor, den verkar rätt najs.
Jag längtar verkligen till hans inflyttningsfest, det kommer att bli as roligt fan! Känner iförsig inte ens hälften av alla som kommer att komma dit, men det kommer nog att bli lite roligt i alla fall! Den kommer att bli av i slutet av september snackade han om.
Ikväll så har jag inte gjort så mycket eftersom att jag inte mår så bra, men jag har kollat på Australia och ätit kinamat rester.
Jag har haft australia länge hemma, men jag har inte känt för att se den faktiskt, inte förens ikväll då.
Och fyfan vad den var bra! seriöst, den var typ 2 timmar och 40 minuter lång, men tiden bara drog förbi, så det kändes som om den kanske bara var en timme lång. Den var i alla fall as bra :)
Måste bara säga att Hugh Jackman måste helt seriöst vara en av de snyggaste jag har sett! fy faaaan vad han är sexig! jag skulle göra vad som helst för att vara nicole kidman och få kyssa honom!
Och bara för att han är så snygg så slänger jag in en snygg bild på honom från australia.



Sexii!

Pyssar, sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0