tjingelingplingpling.

Nu så sitter jag och funderar på vad jag ska köpa imorgon i stan när jag ska dit med ebba. jag vet att det är skit tråkigt att läsa om vad alla ska köpa hit och dit, men jag tänker bara säga att jag ska köpa ett par skor och en stooooor mysig halsduk, bara så att alla vet. sen är det lite roligt att ebba ska köpa samma saker, haha, så vi kommer att vara varandras smakråd typ! höh.

Det är rätt cp, när jag tänker på att jag ska in till stan imorgon med ebba så tänker jag: snö, ljuslyktor, ljusslingror, granris, pepparkakor, facklor och varma kläder. vettefan varför, för det är inte ens i närheten av jul! måste antagligen vara för att vi var inne i stan och kollade runt förra julen, och så tänker jag på det. Men jag har inget minne av att vi var inne i stan förra vintern och kollade på kläder.. freaky.

Iallafall så kom jag på nu att jag måste snart börja handla julklappar, för jag blir alltid, ALLTID, försenad med det..
Så bättre att göra det lite tidigare än försent kanske?
sen så har jag Lina bergströms födelsedagspresent som hon skulle fått när hon fyllde femton, förra årets julklapp och årets födelsedagspresent... känns kanske som om att det är dags att ge dom till henne?
som sagt, jag är typ retarded när det gäller sånna grejer.

Men fy fan vad jag längtar tills julen!!
Snö, lussebullar, pepparkakor, chokladbollar, julgranar, julmusik, lucia, min och ebbas födelsedag, julkulor, bockar, julmarknader, halsdukar, mössor, röda näsor, brasor, knäck, julklappar och sist men inte minst jultomten.

Alla som saknar julen tycker jag kan kommentera.



 

 

Puss på keane för att dom är bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0