snälla snälla snälla snälla

jag ringde just pappa och frågade om han vill följa med mig till london typ om två veckor.
Jag döööör om han säger ja!
Anledningen till att jag vill åka dit är för att jag vill se det bästa bandet genom tiderna, nämligen coldplay.
Jag såg dom i september förra året i globen och det  var det bästa jag någonsin gjort.
Jag missade att fixa biljetter när de kom till stadion den 22a augusti, och det var mitt livs misstag.
Och ifall pappa nu säger ja till att åka med mig dit för att se dom så börjar jag seriöst att gråta av lycka.
Det vore verkligen så jävla underbart att få se dom live igen.
så pappa, snälla, jag ber dig, ta med mig till London och se coldplay med mig, jag gör vad som helst.

Ni som inte har sett coldplay live förstår antagligen inte känslan över att vara där, de är sån jävla underbar känsla av att stå där och lyssna på deras texter, det är så mäktigt.



Chris martin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0