pretty fly, for a white guy!

dagen har vart väldigt skön!
Gick upp tidigt, vilket jag inte gjort på länge eftersom att jag har legat och degat hemma hela dagarna då jag var sjuk, så det var lite småjobbigt. Jag gjorde mig en kopp kaffe och gjorde en as god grej! jag tog lite fil och hällde upp i ett stort glas, sen så hällde jag i flingor och hällde på massa kanel, och så tog jag en lång sked och åt, mums mums!
Sen så åkte jag till skolan, fick träffa alla igen vilket var roliigt :D
hade först spanska, fick alla rätt utom ett på läxförhöret även fast jag inte visste att vi hade läxa! jiha!
sen så jobbade jag med Anika, och vi vart klara med aaaallt så då vart tompalompa lite imponerad, fast sen hur resultatet av de vi gjorde blev vet jag inte riktigt, höhö ^^
sen vart det engelska, fick tillbaka en diagnos som vi gjorde för typ två veckor sen, och eftersom att jag och sandra var sjuka så hade alla redan fått tillbaka den utan vi, och fy faaaaan vad jag skämdes av resultatet xD hahahah, PINSAMT! så frågade jag vad sandra fick, och hon fick inte heller så bra xD och det fick tydligen ingen annan heller, så vi var egentligen inte så dåliga ^^
Om ni undrar vad jag fick så fick jag 36/104, hahaha skrattretande fan!

sen efter skolan så hade jag sällskap med sandra till täby, för jag skulle ju till frisören :)
vart lite stressigt eftersom att jag skulle träffa tjejen om jobb, så vi hann bara färga, och det vart typ jätte mörkt:D nais.
Sen så vart det full fart till hennes arbetsplats och skriva på massa papper och uppgifter. Kommer att ha tystnadsplikt, haha :D Får nu bara vänta och se när de ringer om att de behöver hjälp. tror att jag har skrivit det men om jag inte har gjort det så kommer jag att vikariera på olika dagis i täby, så när någon är sjuk så kommer jag att hoppa in för dom om jag har tid och sånt. Kanske inte världens bästa, man fan det är bättre än ingenting och jag uppskattar verkligen att hon frågade om vi var intresserade :) Lina min syster fick också jobb där.
Efter det så drog jag och min syrra hem, tog ett litet tag, men det är det värt :D


inte från idag men kände för det :D



daaaark!

Pyssar sandra!




Btw, cocosbollar är gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0