Pimplist

tjenare!

Idag så har det vart typ världshistoriens skönaste dag!
Gick i skolan och hade ett ämne, sen så skulle vi kolla på när musikarna hade en liten konsert, och så kollade vi på när media männiksorna visade deras filmer.
Konserten var fan skit bra tycker jag, jag tycker verkligen om när unga människor är så bra på att sjunga, låter som en gumma när jag skriver så, men det är så mycket bättre tycker jag. fast sen så finns det ju sjkälvklart många vuxna som också är bra på att sjunga såklart, men jag hade konstant gåshud på armarna och benen under hela konserten.
Och mäktigast var när en tjej och en kille sjöng en låt från lejonkungen, så jävla bra!

Sen så var mediarnas film så jävla rolig! de gjorde parodi på apocalypto, vet inte om ni har sett den, men jag har det, och det var så jävla klockrent verkligen! haha.

Och vi fick typ skit god lunch idag! vi åt på stinsvillan, och det blev grekiska biffar med stekt potatis och tzatziki, så goooott!

Sen så när vi slutade tog jag bussen med sandra till täby, haha, vi hade rätt roligt på bussen, vi satt och komponerade egna låtar, så folk på bussen stirrade lite konstigt.

Sen så hoppade jag av i täby och bytte buss till vallentuna till lilla Lina :) var med henne och satt och pratade i ett par timmar och tog en liten promenad till en liten lekpark, hihi.
Stannade till typ halv sju, sen så drog jag hemåt.

Johan var sneell och mötte upp mig vid bussen och så hade vi sällskap hem. Han följde med mig hem och vi gjorde massa tee och kaffe, så vi gick typ på toa var femte minut, haha.
Vi tog också massa stekbilder som ni ska få se lite av!
Sen så drog jag hem till honom en stund och så hjälpte han mig med spotify, nice.
Så jag kom typ nyss hem, är lite trött och så ska jag duscha, roliiigt.

Imorgon så börjar jag halv nio, så jag och johan ska ha sällis (hehe) till skolan :)
sen så imorgon kväll vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt.

Men nu så kommer lite bilder antar jag:)

Bidl från lunchen på stinsvillan, sandrapower liksom!

hahaha, jag med en skål pizzasallad och med johans lillebrors sparkcykel! så jävla rätt!


Slänger in en liten bild på Lina för att hon är så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0