Lost & found

jag vet att ni alla sitter och undrar vad sjuka sandra ska göra idag, så här får ni veta det, hahaha :D

idag så ska jag:


*äta frukost
*göra i ordning oboy
*lägga mig i vardagsrummet med mitt täcke
*kolla på mysteriet på greveholm kanske! YAY
*äta lite mera
*dricka massa te
*sova


kan man ha mer roligt än jag? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA det kan man!


Nu så håller mamma på att städa ur förrådet, så hon visar upp alla mina gammla saker i fönstret och frågar om jag vill spara dom eller ej.
Vafan ska jag svara?
Självklart vill jag inte bara slänga bort dom, då känns det ju som om att jag slänger bort alla mina minnen. Men å andra sidan så kommer jag aldrig mer att använda dom, så jag vet inte vad jag ska göra. Jag antar att det får bli att jag slänger bort de mesta och bara sparar de som jag verkligen tyckte om när jag var liten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0