Lest we forget

jobbiga drömmar i natt, så sov inte så jätte bra, men sov väldigt länge för jag kom i säng sent igår. Gick upp klockan halv två ungefär.
drömde en grej som jag inte vill ska hända, så jag började att gråta i drömmen, så var alldeles våt om kinderna när jag vaknade, höhö.
men jaja.
Ikväll blir det gott till middag! grillad fläskfilé, flyftpotatis och bearneisås! MUMS
sen så blir det havssalt och gräddfil chips, heheh.
Ska kolla på en bra film också, och hoppas att jag är frisk imorgon! för jag mår faktiskt mycket bättre idag :)
funderar bara på vad för film som jag ska kolla på.. vill se P.S i love you, men jag håller på att tröttna på den för att ajg har sett den så många gånger, men fan vad den är bra!!
får nog se -matrix reloaded- för jag har inte pallat se hela den förut, ja det låter fan bra! :D

Längtar till tisdag!
först så blir det frisören och sen så ska jag träffa en tjej och prata om mitt nya jobb! nais!

Marilyn manson med sandra johansson också, om det nu blir av de vill säga ^^ men JA FÖR FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0