Kaffebrist = trött, ont i huvudet & cpkines.

dagen har vart brabra, tråkiga lektioner, trött som fan, garvat som fan, hatat en kines som fan.
Inget emot kineser nu, bara att en vägrade ge oss kaffe på lunchen idag.. taskigt. Hon förstörde min och sandras dag i skolan, INTE SNÄLLT! på bais på henne.

Roligt att på estetiskverksamhet att: jag, sandra, grecia och clara målar massa på ett underlägg. Och så går sandra och grecia iväg, och så kommer läraren och säger att jag och clara har målat allt!! haha, inte sneellt.
Sen så målade tove lite pipskägg på mig, och sandra målade på min arm, höhö.
om ni inte fattade så vart det kinamat till lunch, igen då, som tur är så vart jag lite sugen på det^^
Montenegro, vart är du?

Sen efter skolan så fick jag faktiskt skjust till täby av ingen annan än sandra! Därifrån så tog jag roslagsbanan, som jag fick vänta i 25 minuter på (tack pendelntåg för att ni kommer var 15e minut).  Mötta nadja på tåget också!! MYS.
sen i vallentuna tog jag en buss till henne, och bad de stanna på ett ställe, men nej, han glömde bort det och fortsatte att åka, mötte neah lite otippat på bussen också!  Fick i alla fall hoppa av senare och fick gå i regnet..
Sen så kom jag äntligen hem till Elli!
Vi åt vofflor, sminkade varann haha, pratade och hade treevligt!
gott med vofflor också :) Fick lite kaffe också av sneella maggan, hihi.

Sen så åkte jag hem, fick skjust av lina från truckvägen, yeah!
har massa bilder, men de kommer imorgon, orkar verkligen inte nu, ska soooova!


Pyssar sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0