How to disapper

Jag känner mig lite sjuk..
Är alldeles torr och har ont i halsen, ont i huvudet, hostar och känner mig lite degig.
man undrar ju om jag har fått nått, och i så fall undrar jag vad jag har fått? har ju en tanke i huvudet som ni antagligen kan gissa er till, men fan, nej det tror jag inte, eller det hoppas jag inte.
Jag orkar verkligen inte vara sjuk, har ju precis börjat skolan och jag tänker fan inte börja med att vara sjuk.
Så imorgon kommer jag att må bättre, har jag bestämt!
Sen så kanske det är att jag börjar inbilla mig att jag är sjuk, så att kroppen ställer in sig på det. Men jaja. Blir lite förvirrad av mig själv känner jag. men om jag tänker hela tiden att jag är frisk och inte är sjuk, så kanske jag blir frisk? Kan ju hoppas på det.

Jag gillar att jag bytte till rosa på bakgrunden, vad tycker du michelle? om du hatar den så kan du ju byta tillbaka till den andra igen. jag tycker att det blev lite gulligt.
Måste bara ta tag i att göra en snygg header också, får göra det i syrrans photoshop, så att det blir fint, sen så får hon nog hjälpa mig också, för jag är inte så jävla bra på det, höhö.

Nog för just nu, kommer nog att komma ett eller fler inlägg lite senare tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0