hellow, maj nejm iz zandra.



bara för att vi är så coola, och gillar kaffe.




Köpte massa kläder här om dagen, niiiice.
Sen så har vi haft två as najs dagar i skolan, började klockan kvart över tolv igår och hade en lektion. Och idag hade vi två lektioner och slutade klockan kvart över elva.
Så vi 4 tjejer drog till sam's kebab eller vad det hette och lunchade. En cappucino på det sen.
Det hettade till lite för grecia när vi inte drog till Kista och åt lunch, haha. Men hallå, jag ville faktiskt ha kebab..
Så kista blir det nästa gång!

Sen drog jag hem och beundrade mitt jätte städade rum. Jag gav Lina dizzen igår för jag skulle städa... sorriie.

Språk dag i skolan kan man säga, först nybörjar spanka, wieho! Och sen engelska direkt efter. höhö.
Inte direkt mycket läxa jag har fått.
Det skulle väl vara på geografin igår då vi fick typ 20 (?) sidor att läsa, naat najs.

imorgon så blir det att åka till la stockholma med Ellisnelli :) Vi funderar på att äta på grekisk fastfood vid  medborgarplatsen, vi har dock snackat om att göra det i typ två år, och om nu ödet vill så kommer det att ske.. imorgon. Så vi hejar på dig ödet.

Annars så har jag typ massa cptankar som flyger runt i skallen, känns som om att huvudet ska sprängas. vet inte vad jag vill riktigt, och främst så vet jag inte vad du vill, antagligen ingenting, och det är det som gör att det känns som om att mitt huvud ska sprängas.
Att vara ovetandes är nog fan värre än att veta och inte gilla sanningen, så snälla, förklara.

jag har insett att allt som står i den här bloggen nästan bara är fakta, saker vi gör, nästan ingenting är vad vi tycker och hur vi känner, jag vet inte vad ni tycker, men det är sånt som är roligt att läsa. Så från och med nu ska jag skriva mer om tankar och sådant.

Men det får vi ta någon annan gång, för nu så vill jag att pizzan som jag och syrrän beställde ska komma så att vi kan sätta oss i vardagsrummet med den och titta på good luck chuck!

pyssar, sandra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0