GH

Igår så skulle jag ju ha träffat michelle, men det var knasigt med bussar och massa grejer så vi flyttade fram det :( men jag träffade johanboy!
Vi drog till hans lilla stuga och satt där och chillade, lyssnade på musik, åt riskakor, drack iste och spelade halo, haha. väldigt trevligt. Sen gick vi hem till mig och käkade middagen som Lina hade gjort, very smarrigt! Det vart liksom LinasKyckling med ris, haha. Jag var då skit duktigt och gjorde chokladpudding till efterrätt, men om det vart lyckat är väl en annan femma, men gott smakade det i alla fall, även fast de hade konsestens som vatten ^^
Sen så vart det  guitar hero ett för långt tag.
Sen avslutade vi kvällen med att kolla på fråga olle och något annat roligt program som johan gillar.
Är lite trött eftersom att johan inte drog förens runt tolv och jag gick upp rätt tidigt.. Fast jag börjar inte förens om typ 2 timmar, höhö.
NAJS.
Det var väl allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0