Fredag, lördag & söndag.

den här helgen har fan vart as bra!
Efter skolan på fredagen så kom nadja och ebba hem till mig! vi satt och pratade massa och sen så gick vi ner till ica och köpte mat, chips och cola! så drog vi hem till mig och så började jag att laga mat :) Det vart biff med pomme frites och bearneisås! mums.
Sen efter maten så kollade vi på p.s i love you, sån jävla underbar film asså. Kan se den hur många gånger som helst. Sen så vart jag typ skit trött, så vi gick och la oss, haha nadja fick sova i vardagsrummet och var inte allt för glad över det^^ och ebba sov bredvid mig, så vi låg och pratade ett tag tills vi somnade.
Dagen efter så kollade vi på film och gjorde oss i ordning.

Sen så åkte jag hem till Michelle! vi pratade och hade det trevligt, vi cyklade ner på två cp cyklar till vallentuna centrum och köpte lite saker som vi behövde ^^
Sen så åkte vi hem och började att laga tacos!! as gott! sen så vart det att börja att fixa inför festen. Från början skulle det vara jag och michelle bara, sen så skulle hennes klasspolare komma, och sen skulle några till komma, men det vart liiiite mer folk än det ^^
runt nio halv tio började det att rulla in folk och så rullade det in mer och mer folk under hela kvällen, skit trevligt var det :) mötte massa gamla nior från vittra och massa jag inte hade en jävla aning om vilka det var. Vi hoppade studsmatta när det var kolsvart ute, höhö. Sen så satt jag mest ute på hennes terass och pratade med massa människor.
det var väldigt lyckat tills michelles granne kom och sa till michelle och ringde hennes mamma, så vi fick slänga ut alla ^^
fast jag, michelle och två killar som michelle känner stannade och kollade på film, jag vart så jävla trött så att jag däckade på en gång typ.

Idag fick vi då plocka undan allt och städa, kollad e också på tv med killarna medans michelle sprang runt och städade ^^
Sen så kom mamma och hämtade mig, så nu så sitter jag här. Vill träna men ingen vill träna med mig :(
så jag och ebba ska göra det på tisdag kväll istället :)
ska också kanske träffa johan ikväll och se på film, om vi inte träffas imorgon, vi får se :) har tyvärr inga bilder ifrån helgen.. men jaja.

Pyssar sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0