ET tröja.. mums.

Vaknade imorse, trött som fan, och hoppade in i duschen. Sen så käkade jag och ebba frulle och gjorde oss i ordning, så städade jag på rummet också, as nais.
Sen så bar det av in till stan!
Mötte upp alla vid centralen, och så gick vi in till donken och köpte lunch till grecia och en cheesebuger till mig ^^
sen så gick vi och kollade runt i massa butiker och hittade världens coolaste tröja som jag ska köpa! haha, en ET tröja, sweet.
Sen så drog vi till Bellman och fikade massa gott och satt där och pratade i flera timmar, skit mysigt. Vi skulle egentligen ha filmnatt men sandra kunde inte så vi bestämde att vi kör på det nästa eller nästnästa helg istället :)
Så nu sitter jag på mitt rum skit hungrig och skit trött, och väntar på att maten som lina stack iväg för att handla ska komma ^^
ha det så bra, tralala.
nu kom visst maten, så bilder kommer efteråt.

Kommentarer
Postat av: Ebba

hahah skelögd x) du är för go! men asso de blir så på vissa bilder, man kan se helt störd ut! haha

pusspussilussiccccchhhh! ;)<3

2009-09-26 @ 21:17:00
URL: http://aboutebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0