ebba är bäst ingen protest!

Sitter hemma med ebba nu och lyssnar på gamal musik, höhö.
Ebba dansar.. jag kollar snett..
Vi har vart inne i stan och köpt massa grejer! jag har köpt en skjorta och ett par leggings, ebba köpte en halsduk, jeans och en tröja.
Vi åt också massa god mat! Vi satte oss inne på Sandy's på drottninggatan, jätte mysigt och as god sallad!
sen så köpte vi lite fika också, cappuccino och så delade vi på en biskvi. yummie.
Nu så ska vi antagligen kolla på en film och äta nått gott kanske :)
bilder från hela dagen kommer nu!












hahah, gillar att alla gamlingar ska prata med mig och mina klasspolare inne på torsbacke, tydligen så bjöd de på en gratis show när jag köpte kaffe. Tanten började att sjunga, och det gamla gubben som gillade att kolla på unga tjejer satt också där, älskar det stället verkligen<3 (?)
"hej alla glada pensionärer, lalala" - trevligt med glada gummor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0