När allt var förbjudet

Idag var det bara film i skolan, en hemsk film, en sån där film som ger en dåligt samvete och gör att man inte vet vad man ska göra, gillar inte sånna filmer, men man kan ändå inte blunda för dom. För varesig man vill det eller inte, kollar eller blundar, så kommer det att hända.

Imorgon så är det konstig friluftsdag med skolan, men jag och towe ska vara lite bad och skita i det och åka och träna och äta lunch istället! höhö, busigt.
Sandra, clara och grecia bangar.. bangare!
Sen om jag orkar, så ska jag sen på kvällen spinna med ebba också :D
Och sen på onsdag ska jag kanske träna igen med sandra om jag kommer ihåg rätt, kanske drömde det.. haha. Men poängen är att jag ska börja träna som fan :D hohoho.

bestämde idag i skolan att det blir heron fuckin' city på lördag med sandra, clara, towe och grecia! bio och myyys :D höh.
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0